Πληροφορίες Τίτλου | |
Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα διαδικτύου |
|
Υπότιτλος: |
Σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση |
Συγγραφείς: |
Τσιάτσος, Θρασύβουλος Κωνσταντίνος |
Κριτικός Αναγνώστης: |
Δημητριάδης, Σταύρος Μπούρας, Χρήστος |
Θεματικές Κατηγορίες: | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ > ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ/ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ > ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ/ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ > ΑΡΧΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ > ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ KAI ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ > ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ > ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΙΣΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΠΟΒΟΗΘΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ |
Λέξεις-κλειδιά: |
Διαδικτυακά Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα
Εικονικά Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα Προσαρμοστικά Συστήματα Υπερμέσων Ευφυή Συστήματα Διδασκαλίας Εκπαιδευτική Τεχνολογία Θεωρίες Μάθησης Ενοποιημένη Γλώσσα Μοντελοποίησης Διαδίκτυο 2.0 Ιστολόγια Ιστοσελίδες Εργαλεία Κοινωνικής Δικτύωσης Αρχιτεκτονικές Συνεργατικών Συστημάτων Πρωτόκολλα Επικοινωνίας Πρωτόκολλα Πραγματικού Χρόνου Εκπαιδευτικά Πρότυπα HTML Μορφοποίηση Ιστοσελίδων Δομή Δεδομένων Φόρμες HTML5 CSS Φύλλα Στυλ Μορφοποίηση Ιστοτόπων Διάταξη Σχεδιασμού Ιστοτόπων Κινούμενα Γραφικά Apache MySQL Δυναμικοί Ιστότοποι Γλώσσα Προγραμματισμού PHP Βάσεις Δεδομένων Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Αξιολόγηση Χρηστικότητας Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Περιεχομένου |
Περιγραφή | |
Περίληψη: |
Οι βασικοί εκπαιδευτικοί στόχοι του συγγράμματος είναι:
- η κατανόηση του παιδαγωγικού και τεχνολογικού υποβάθρου των Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου
- απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων προγραμματισμού και χρήσης τεχνολογιών για την υλοποίηση Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου
- η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων εφαρμογής αξιολόγησης Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου
Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων το βιβλίο διακρίνεται σε τρεις ενότητες:
Ενότητα Α: Παιδαγωγικό και τεχνολογικό υπόβαθρο των Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου. Η συγκεκριμένη ενότητα αποτελείται από τα παρακάτω κεφάλαια:
Κεφ. 1: Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Κεφ. 2: Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα Διαδικτύου: Χαρακτηριστικά & Είδη
Κεφ. 3: Χρήση, Σχεδιασμός και Επιλογή Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου
Κεφ. 4: Τεχνολογίες και Πρότυπα για την Υποστήριξη Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου
Ενότητα Β: Υλοποίηση Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου. Η συγκεκριμένη ενότητα αποτελείται από τα παρακάτω νέα κεφάλαια:
Κεφ. 5: Βασικές Τεχνολογίες για την Υποστήριξη ΕΠΔ
Κεφ. 6: Εγκατάσταση και Χρήση LMS Moodle
Κεφ. 7: Υλοποίηση Δυναμικού Εκπαιδευτικού Ιστοτόπου
Ενότητα Γ: Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Δικτυακών Τόπων. Η συγκεκριμένη ενότητα αποτελείται από το (ομώνυμο) κεφάλαιο 8.
|
Τεχνική Επεξεργασία: |
Μαυρίδης, Απόστολος Τέγος, Στέργιος |
Τύπος: |
Προπτυχιακό εγχειρίδιο |
Ημερομηνία Δημιουργίας: | 2015 |
Πληροφορίες Τεκμηρίου | |
ISBN |
978-960-603-130-4 |
Άδεια Χρήσης: |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr |
DOI | http://dx.doi.org/10.57713/kallipos-677 |
Handle | http://hdl.handle.net/11419/3200 |
Βιβλιογραφική Αναφορά: | Τσιάτσος, Θ. (2015). Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα διαδικτύου [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-677 |
Γλώσσα: |
Ελληνικά |
Αποτελείται από: |
1. Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία 2. Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα Διαδικτύου: Χαρακτηριστικά & Είδη 3. Χρήση, Σχεδιασμός και Επιλογή Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου 4. Τεχνολογίες και Πρότυπα για την Υποστήριξη Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου 5. Βασικές Τεχνολογίες για την Υποστήριξη ΕΠΔ 6. Εγκατάσταση και χρήση της πλατφόρμας Moodle 7. Υλοποίηση Δυναμικού Εκπαιδευτικού Ιστοτόπου 8. Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Δικτυακών Τόπων |
Αριθμός σελίδων |
276 |
Προέλευση έκδοσης: |
Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις |
Μπορείτε να δείτε επίσης | |
Σχόλια Χρηστών | |
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα δημοσιευμένα σχόλια! | |