Adobe PDF (1.07 MB)
Title Details:
Χρήση, Σχεδιασμός και Επιλογή Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου
Authors: Tsiatsos, Thrasyvoulos Konstantinos
Reviewer: Dimitriadis, Stavros
bouras, Christos
Subject: MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > COMPUTER SCIENCE
MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > COMPUTER SCIENCE > SOFTWARE DEVELOPMENT FUNDAMENTALS
ENGINEERING AND TECHNOLOGY > TECHNOLOGICAL SCIENCES AND ENGINEERING > TELECOMMUNICATIONS ENGINEERING AND TECHNOLOGY > WEB TECHNOLOGIES
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > EDUCATIONAL TECHNOLOGY > COMPUTER ASSISTED EDUCATION
Keywords:
Internet Based Learning/educational Environments
Virtual Learning Environments
Adaptive Hypermedia Systems
Intelligent Tutoring Systems
Educational Technology
Learning Theories
UML
Web 2.0
Blogs
Wikis
Social Networking Tools
Collaborative Systems Architectures
Communication Protocols
Real-time Protocols
Educational Standards
HTML
Web Page Formatting
Data Structure
Forms
HTML5
CSS
Cascading Style Sheets
Website Formatting
Website Design Layout
Animation
Apache
MySQL
Dynamic Websites
PHP Programming Language
Databases
Educational Software Evaluation
Usability Evaluation
Educational Content Evaluation.
Description:
Abstract:
Το συγκεκριμένο κεφάλαιο έχει σαν στόχο την παρουσίαση διαφορετικών τρόπων χρήσης των ΕΠΔ παρουσιάζοντάς τα υπό διαφορετικές οπτικές γωνίες (ιδρυματική, δασκαλοκεντρική, μαθητοκεντρική καθώς και υπό διάφορες παιδαγωγικές προσεγγίσεις. Παρουσιάζονται καλές πρακτικές ενσωμάτωσης Web 2.0 εργαλείων και συγκεκριμένα εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης (όπως ιστολόγια, wikis, κ.λπ.) για την υποστήριξη ΕΠΔ. Λόγω της μεγάλης ποικιλίας και του πλήθους των πλατφόρμων υποστήριξης ΕΠΔ η ανάγκη μια αποτελεσματικής μεθοδολογίας επιλογής ΕΠΔ είναι επιτακτική. Το συγκεκριμένο κεφάλαιο κάνει επισκόπηση διαδικασιών επιλογής ΕΠΔ και παρουσιάζει συγκεκριμένα παραδείγματα.Τέλος, παρουσιάζεται ένα πλαίσιο σχεδιασμού και υλοποίησης ΕΠΔ βασισμένο σε μεθοδολογίες τεχνολογίας λογισμικού και στην UML. H παρουσίαση συνοδεύεται από παραδείγματα εφαρμογής και την παρουσίαση παιδαγωγικών σχεδιάσεων με περιπτώσεις χρήσης (use cases).

Ενδεικτικό πλήθος σελίδων: 40
Ενδεικτικό πλήθος εικόνων: 5
Ενδεικτικό πλήθος πινάκων: 5

{Το παρόν κεφάλαιο δεν έχει ολοκληρωθεί.Θα προστεθεί στην επόμενη έκδοση}
Technical Editors: Mavridis, Apostolos
Tegos, Stergios
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/3203
Bibliographic Reference: Tsiatsos, T. (2015). Χρήση, Σχεδιασμός και Επιλογή Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου [Chapter]. In Tsiatsos, T. 2015. Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα διαδικτύου [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. chapter 3. http://hdl.handle.net/11419/3203
Language: Greek
Is Part of: Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα διαδικτύου
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions