Adobe PDF (403.41 kB)
Πληροφορίες Τίτλου
Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες με αξιοποίηση ηλεκτρονικών μέσων
Συγγραφείς: Στυλιαράς, Γεώργιος
Δήμου, Βικτωρία
Κριτικός Αναγνώστης: Ξένος, Μιχαήλ
Θεματικές Κατηγορίες: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ > ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ / ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Περιγραφή
Περίληψη:
Στο κεφάλαιο αναπτύσσονται:• η διαφοροποιημένη διδασκαλία,• η αυτορρυθμιζόμενη μάθηση,• οι μαθησιακές δυσκολίες και πιο συγκεκριμένα οι ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τα προβλήματα συμπεριφοράς,• οι μαθησιακές δυσκολίες σε σχέση με τη συναισθηματική εξέλιξη και βιωματικές τεχνικές διδασκαλίας με τη βοήθεια υπερμέσων για τη συναισθηματική υποστήριξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχουν τα υπερμέσα προς αυτή την κατεύθυνση και η έννοια της Γνωστικής Ευελιξίας,• οι μαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωση και, πιο συγκεκριμένα, οι μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωση οι μαθησιακές δυσκολίες στην ανάπτυξη γραπτού λόγου, οι μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλία σε μαθητές με δυσκολίες στην ανάπτυξη γραπτού λόγου και εφαρμογές τεχνικών διδασκαλίας ανάγνωσης και γραφής με τη χρήση υπολογιστών σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωση και στην ανάπτυξη γραπτού (δυσγραφία) ή προφορικού λόγου και δυσλεξία,• οι μαθησιακές δυσκολίες στις μαθηματικές δεξιότητες και τεχνικές διδασκαλίας σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά,• η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) και η συνεργατική μάθηση με τη βοήθεια της Πληροφορικής σε παιδιά με ΔΕΠΥ και• η διδακτική αξιολόγηση σε σχέση με τις μαθησιακές δυσκολίες
Τεχνική Επεξεργασία: Λουκέρη, Σοφία
Γραφιστική Επιμέλεια: Λουκέρη, Σοφία
Τύπος: Κεφάλαιο
Ημερομηνία Δημιουργίας: 2015
Πληροφορίες Τεκμηρίου
Άδεια Χρήσης: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές (CC BY-NC-ND 4.0)
Handle http://hdl.handle.net/11419/727
Βιβλιογραφική Αναφορά: Στυλιαράς, Γ., & Δήμου, Β. (2015). Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες με αξιοποίηση ηλεκτρονικών μέσων [Κεφάλαιο]. Στο Στυλιαράς, Γ., & Δήμου, Β. 2015. Διδακτική της Πληροφορικής [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://hdl.handle.net/11419/727
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελεί μέρος του: Διδακτική της Πληροφορικής
Αριθμός σελίδων 47
Προέλευση έκδοσης: Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις