DSpace

Πληροφορίες Τίτλου
Τίτλος: Διδακτική της πληροφορικής
Υπότιτλος: Πληροφορική στη Γενική και Ειδική Αγωγή – Η Συμβολή του Διαδικτύου και του Web 2.0
Συγγραφείς:Στυλιαράς, Γεώργιος
Δήμου, Βικτωρία
Κριτικός Αναγνώστης: Ξένος, Μιχαήλ
Σχολές/Τμήματα: ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Θέμα: 
Λέξεις-κλειδιά: 
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Περιγραφή
Περίληψη: 
Το παρόν βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πληροφορικής όλων των βαθμίδων τυπικής εκπαίδευσης σε εκπαιδευτικούς πληροφορικής της τεχνικής εκπαίδευσης καθώς και σε εκπαιδευτικούς πληροφορικής που απευθύνονται σε άτομα με ειδικές δεξιότητες.
Το βιβλίο ασχολείται με τη διδακτική της πληροφορικής τόσο στα πλαίσια της γενικής όσο και στα πλαίσια της ειδικής αγωγής. Χρησιμοποιώντας τις γνωστές θεωρίες μάθησης και τις σύγχρονες διδακτικές τεχνικές και λαμβάνοντας υπόψη την εκτεταμένη χρήση του διαδικτύου τόσο από μαθητές όσο και από εκπαιδευτικούς επιχειρούμε να τεκμηριώσουμε μια ολοκληρωμένη πρόταση για την διδασκαλία της πληροφορικής με την χρήση web 2.0 εργαλείων και εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης.
Παράλληλα γίνεται σημαντική αναφορά στα νοητικά μοντέλα και στις αναπαραστάσεις στη διδασκαλία της πληροφορικής όπως επίσης και στη διδακτική σημασία αυτών στην ειδική αγωγή. Θεωρώντας σημαντικό τον τεχνολογικό εναλφαβητισμό (ακόμη και στις μέρες μας) και την δεοντολογική χρήση της πληροφορικής μια ενότητα του βιβλίου αναφέρεται και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων πληροφορικής με τη χρήση web 2.0 εργαλείων.
Αναγνωρίζοντας τα εκπαιδευτικά σενάρια ως εγγενές συστατικό του εκπαιδευτικού πακέτου που συνοδεύει ένα υπολογιστικό περιβάλλον, δεν παραλείπουμε να ασχοληθούμε με αυτά και να τονίσουμε τη συμβολή τους στην διδακτική της πληροφορικής. Επίσης γίνεται εκτεταμένη αναφορά στην αξιοποίηση των διδακτικών σεναρίων τόσο στη γενική όσο και στην ειδική αγωγή με τη χρήση web 2.0 εργαλείων και δίνονται σχετικά παραδείγματα υλοποίησης εκπαιδευτικών σεναρίων.
Τέλος γίνεται αναφορά στις οπτικές αξιολόγησης των web2.0 εργαλείων και κοινωνικών δικτύων τόσο από πλευράς εκπαιδευτικού λογισμικού όσο και από πλευράς ικανοποιητικής αξιοποίησης τους στην διδασκαλία της πληροφορικής στην γενική και ειδική αγωγή.
Ημερομηνία Δημιουργίας: 2015
Πληροφορίες Τεκμηρίου
Είδος Τεκμηρίου: Σύγγραμμα
URI: http://hdl.handle.net/11419/722
ISBN: 978-960-603-088-8
ID Ευδόξου: 320036
Βιβλιογραφική Αναφορά:Στυλιαράς, Γ., Δήμου, Β., 2015. Διδακτική της πληροφορικής. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα:Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/722
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελείται από: 1. Σύγχρονες θεωρίες μάθησης και συνεισφορά στον σχεδιασμό εκπαιδευτικών υπολογιστικών περιβαλλόντων
2. Διδακτική της Πληροφορικής
3. Νοητικά μοντέλα και αναπαραστάσεις για τις διαδικτυακές εφαρμογές στη διδασκαλία της Πληροφορικής
4. Σύγχρονες διδακτικές τεχνικές και η συνεισφορά των εργαλείων Web 2.0
5. Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες με αξιοποίηση ηλεκτρονικών μέσων
6. Κοινωνικά δίκτυα και Web 2.0
7. Διδακτικά Σενάρια
8. Αξιολόγηση της χρήσης εργαλείων Web 2.0 κατά περίπτωση χρήσης
Άδεια Χρήσης: Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα
Σχετικά Μαθήματα: 
1. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΣΧΟΛΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (Μεταφέρθηκε σε άλλο Ίδρυμα)]
2. Διδακτική της Πληροφορικής [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ, ΣΧΟΛΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ]
Τεχνική Επεξεργασία: Σπανακά, Αδαμαντία
Λουκέρη, Σοφία
Τύπος έκδοσης: Εκδόσεις Κάλλιπος
Εμφανίζεται στις συλλογές:Επιστήμες Μηχανικών και Πληροφορική

Thumbnail

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:

Μορφότυπο Μέγεθος Περιγραφή
Adobe PDF2,23 MB-KατεβάστεΔείτε
Electronic Publication1,47 MB-KατεβάστεΔείτε

Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Όροι χρήσης HEAL-Link © 2015

HEAL-Link NTUA GRNET European Union EDULLL ESPA