Title Details: | |
Teaching of Informatics |
|
Other Titles: |
Information in the General and Special Education -
The Contribution of the Internet and the Web 2.0 |
Authors: |
Styliaras, Georgios Dimou, Viktoria |
Reviewer: |
Xenos, Michail |
Subject: | MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > COMPUTER SCIENCE |
Keywords: |
Education
Special Education Intervention Design Web Technologies |
Description: | |
Abstract: |
Το παρόν βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πληροφορικής όλων των βαθμίδων τυπικής εκπαίδευσης σε εκπαιδευτικούς πληροφορικής της τεχνικής εκπαίδευσης καθώς και σε εκπαιδευτικούς πληροφορικής που απευθύνονται σε άτομα με ειδικές δεξιότητες.
Το βιβλίο ασχολείται με τη διδακτική της πληροφορικής τόσο στα πλαίσια της γενικής όσο και στα πλαίσια της ειδικής αγωγής. Χρησιμοποιώντας τις γνωστές θεωρίες μάθησης και τις σύγχρονες διδακτικές τεχνικές και λαμβάνοντας υπόψη την εκτεταμένη χρήση του διαδικτύου τόσο από μαθητές όσο και από εκπαιδευτικούς επιχειρούμε να τεκμηριώσουμε μια ολοκληρωμένη πρόταση για την διδασκαλία της πληροφορικής με την χρήση web 2.0 εργαλείων και εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης. Παράλληλα γίνεται σημαντική αναφορά στα νοητικά μοντέλα και στις αναπαραστάσεις στη διδασκαλία της πληροφορικής όπως επίσης και στη διδακτική σημασία αυτών στην ειδική αγωγή. Θεωρώντας σημαντικό τον τεχνολογικό εναλφαβητισμό (ακόμη και στις μέρες μας) και την δεοντολογική χρήση της πληροφορικής μια ενότητα του βιβλίου αναφέρεται και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων πληροφορικής με τη χρήση web 2.0 εργαλείων. Αναγνωρίζοντας τα εκπαιδευτικά σενάρια ως εγγενές συστατικό του εκπαιδευτικού πακέτου που συνοδεύει ένα υπολογιστικό περιβάλλον, δεν παραλείπουμε να ασχοληθούμε με αυτά και να τονίσουμε τη συμβολή τους στην διδακτική της πληροφορικής. Επίσης γίνεται εκτεταμένη αναφορά στην αξιοποίηση των διδακτικών σεναρίων τόσο στη γενική όσο και στην ειδική αγωγή με τη χρήση web 2.0 εργαλείων και δίνονται σχετικά παραδείγματα υλοποίησης εκπαιδευτικών σεναρίων. Τέλος γίνεται αναφορά στις οπτικές αξιολόγησης των web2.0 εργαλείων και κοινωνικών δικτύων τόσο από πλευράς εκπαιδευτικού λογισμικού όσο και από πλευράς ικανοποιητικής αξιοποίησης τους στην διδασκαλία της πληροφορικής στην γενική και ειδική αγωγή. |
Technical Editors: |
Spanaka, Adamantia Loukeri, Sofia |
Type: |
Undergraduate textbook |
Creation Date: | 2015 |
Item Details: | |
ISBN |
978-960-603-088-8 |
License: |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr |
DOI | http://dx.doi.org/10.57713/kallipos-917 |
Handle | http://hdl.handle.net/11419/722 |
Bibliographic Reference: | Styliaras, G., & Dimou, V. (2015). Teaching of Informatics [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-917 |
Language: |
Greek |
Consists of: |
1. Σύγχρονες θεωρίες μάθησης και συνεισφορά στον σχεδιασμό εκπαιδευτικών υπολογιστικών περιβαλλόντων 2. Διδακτική της Πληροφορικής 3. Νοητικά μοντέλα και αναπαραστάσεις για τις διαδικτυακές εφαρμογές στη διδασκαλία της Πληροφορικής 4. Σύγχρονες διδακτικές τεχνικές και η συνεισφορά των εργαλείων Web 2.0 5. Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες με αξιοποίηση ηλεκτρονικών μέσων 6. Κοινωνικά δίκτυα και Web 2.0 7. Διδακτικά Σενάρια 8. Αξιολόγηση της χρήσης εργαλείων Web 2.0 κατά περίπτωση χρήσης |
Number of pages |
300 |
Publication Origin: |
Kallipos, Open Academic Editions |
User comments | |
There are no published comments available! | |