Adobe PDF (803.65 kB)
Πληροφορίες Τίτλου
Διαχείριση Κρίσεων (Crisis Management): Η περίπτωση της BP
Συγγραφείς: Πανηγυράκης, Γεώργιος
Κριτικός Αναγνώστης: Θεοδωρίδης, Προκόπης
Θεματικές Κατηγορίες: ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ > ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ > ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ > ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ > ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ > ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ > ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Λέξεις-κλειδιά:
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΑ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ
Περιγραφή
Γραφιστική Επιμέλεια: Αναπλιώτης, Δημήτριος
Τύπος: Κεφάλαιο
Ημερομηνία Δημιουργίας: 18-07-2016
Πληροφορίες Τεκμηρίου
Άδεια Χρήσης: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/6411
Βιβλιογραφική Αναφορά: Πανηγυράκης, Γ. (2016). Διαχείριση Κρίσεων (Crisis Management): Η περίπτωση της BP [Κεφάλαιο]. Στο Πανηγυράκης, Γ. 2016. Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις - Μελέτες περιπτώσεων [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://hdl.handle.net/11419/6411
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελεί μέρος του: Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις - Μελέτες περιπτώσεων