DSpace

Πληροφορίες Τίτλου
Τίτλος: Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις - Μελέτες περιπτώσεων
Συγγραφείς:Πανηγυράκης, Γεώργιος
Κριτικός Αναγνώστης: Θεοδωρίδης, Προκόπης
Σχολές/Τμήματα: ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Θέμα: 
Λέξεις-κλειδιά: 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΑ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ
Περιγραφή
Περίληψη: 
Στο βιβλίο θα περιέχονται συγκεκριμένες θεματικές ενότητες που αφορούν επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις. Παράλληλα, θα παρατίθεται και αντίστοιχη μελέτη περίπτωσης πραγματικής επιχείρησης για κάθε θεματική ενότητα. Ύστερα από την παρουσίαση της σχετικής θεωρίας για κάθε υποενότητα, θα παρουσιάζεται το πως εφαρμόστηκαν αυτά από την εκάστοτε επιχείρηση. Για κάθε περίπτωση θα παρουσιάζονται τα εξής:

-παρουσίαση των βασικών στοιχείων που αφορούν την επωνυμία (συμπεριλαμβάνοντας βασικά στοιχειά για το περιβάλλον δραστηριοποίησης)

-παρουσίαση των βασικών στοιχείων για το είδος της επικοινωνίας που επιλέχτηκε και γιατί η συγκεκριμένη επωνυμία είναι ένα επιτυχημένο και αντιπροσωπευτικό παράδειγμα του συγκεκριμένου είδους.

Μερικές ενδεικτικές ενότητες είναι οι παρακάτω:

Διαφήμιση
Προώθηση Πωλήσεων
Προσωπική Πώληση
Δημόσιες Σχέσεις
Δημοσιότητα
Άμεσο Μάρκετινγκ
Event Management
Mega Marketing
Guerilla Marketing
Social Media
Content Marketing
Χορηγίες
Lobbying
Indirect Tactics
Advertising Public Relations
Reputation Management
Impression Management
Corporate Identity
Experiential Marketing
Lifestyle Marketing
Interactive Marketing
Crisis Management
Perception Management
Mobile Marketing
Exhibitions
Viral Marketing
Word-of-Mouth Marketing
Symbols & Logos
Street Activities
Ethical Marketing.

Μέσα από την παρουσίαση των βέλτιστων πρακτικών επιτυχημένων επιχειρήσεων σε ζητήματα επικοινωνίας, θα παρουσιαστεί ο τρόπος προσέγγισης και οι σχετικές ενέργειες για κάθε είδος επικοινωνίας. Με αυτόν τον τρόπο θα παρουσιάζεται όχι μονάχα η σχετική θεωρία αλλά και ο τρόπος εφαρμογής της σε πραγματικές συνθήκες για πραγματικό κλάδο και επιχείρηση.
Ημερομηνία Δημιουργίας: 18-Ιού-2016
Πληροφορίες Τεκμηρίου
Είδος Τεκμηρίου: Σύγγραμμα
URI: http://hdl.handle.net/11419/6412
ISBN: 978-960-603-447-3
ID Ευδόξου: 59390278
Βιβλιογραφική Αναφορά:Πανηγυράκης, Γ., 2016. Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις - Μελέτες περιπτώσεων. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα:Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/6412
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελείται από: 1. Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων (Event Marketing)- Η περίπτωση της Red Bull
2. Η σημασία της συσκευασίας (Packaging)-Η περίπτωση της Absolut
3. Τοποθέτηση Προϊόντος (Product Placement)- Η περίπτωση της APPLE
4. Εισαγωγή νέου προϊόντος-Η περίπτωση της Nike
5. Επίκληση στο συναίσθημα και στον φόβο-Η μελέτη περίπτωσης του WWF
6. Διαφήμιση (Advertising)- Η Μελέτη περίπτωσης της Coca-Cola
7. Προώθηση Πωλήσεων: Η περίπτωση Korres
8. Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Digital Marketing): Η περίπτωση της LACTA
9. Διαδραστικό Μάρκετινγκ (Interactive Marketing): Η περίπτωση του DOVE
10. Διαχείριση Κρίσεων (Crisis Management): Η περίπτωση της BP
Άδεια Χρήσης: Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα
Σχετικά Μαθήματα: 
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ [ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ]
Γραφιστική Επιμέλεια: Αναπλιώτης, Δημήτριος
Εμφανίζεται στις συλλογές:Οικονομικές, Πολιτικές, Κοινωνικές και Γεωπονικές Επιστήμες

Thumbnail

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:

Μορφότυπο Μέγεθος Περιγραφή
Adobe PDF10,59 MB-KατεβάστεΔείτε

Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Όροι χρήσης HEAL-Link © 2015

HEAL-Link NTUA GRNET European Union EDULLL ESPA