Title Details: | |
Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις - Μελέτες περιπτώσεων |
|
Authors: |
Panigyrakis, Georgios |
Reviewer: |
Theodoridis, Prokopis |
Subject: | LAW AND SOCIAL SCIENCES > ECONOMIC SCIENCES > BUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING > MARKETING AND ADVERTISING LAW AND SOCIAL SCIENCES > ECONOMIC SCIENCES > BUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING > BUSINESS ADMINISTRATION |
Keywords: |
Case Study
Best Practises Branding Corporate Public Relations Brand Public Relations |
Description: | |
Abstract: |
Στο βιβλίο θα περιέχονται συγκεκριμένες θεματικές ενότητες που αφορούν επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις. Παράλληλα, θα παρατίθεται και αντίστοιχη μελέτη περίπτωσης πραγματικής επιχείρησης για κάθε θεματική ενότητα. Ύστερα από την παρουσίαση της σχετικής θεωρίας για κάθε υποενότητα, θα παρουσιάζεται το πως εφαρμόστηκαν αυτά από την εκάστοτε επιχείρηση. Για κάθε περίπτωση θα παρουσιάζονται τα εξής:-παρουσίαση των βασικών στοιχείων που αφορούν την επωνυμία (συμπεριλαμβάνοντας βασικά στοιχειά για το περιβάλλον δραστηριοποίησης)-παρουσίαση των βασικών στοιχείων για το είδος της επικοινωνίας που επιλέχτηκε και γιατί η συγκεκριμένη επωνυμία είναι ένα επιτυχημένο και αντιπροσωπευτικό παράδειγμα του συγκεκριμένου είδους.Μερικές ενδεικτικές ενότητες είναι οι παρακάτω: ΔιαφήμισηΠροώθηση ΠωλήσεωνΠροσωπική ΠώλησηΔημόσιες ΣχέσειςΔημοσιότηταΆμεσο ΜάρκετινγκEvent ManagementMega MarketingGuerilla MarketingSocial MediaContent MarketingΧορηγίεςLobbyingIndirect TacticsAdvertising Public RelationsReputation ManagementImpression ManagementCorporate IdentityExperiential MarketingLifestyle MarketingInteractive MarketingCrisis ManagementPerception ManagementMobile MarketingExhibitionsViral MarketingWord-of-Mouth MarketingSymbols & LogosStreet ActivitiesEthical Marketing.Μέσα από την παρουσίαση των βέλτιστων πρακτικών επιτυχημένων επιχειρήσεων σε ζητήματα επικοινωνίας, θα παρουσιαστεί ο τρόπος προσέγγισης και οι σχετικές ενέργειες για κάθε είδος επικοινωνίας. Με αυτόν τον τρόπο θα παρουσιάζεται όχι μονάχα η σχετική θεωρία αλλά και ο τρόπος εφαρμογής της σε πραγματικές συνθήκες για πραγματικό κλάδο και επιχείρηση.
|
Graphic Editors: |
Anapliotis, Dimitrios |
Type: |
Undergraduate textbook |
Creation Date: | 18-07-2016 |
Item Details: | |
ISBN |
978-960-603-447-3 |
License: |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr |
DOI | http://dx.doi.org/10.57713/kallipos-695 |
Handle | http://hdl.handle.net/11419/6412 |
Bibliographic Reference: | Panigyrakis, G. (2016). Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις - Μελέτες περιπτώσεων [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-695 |
Language: |
Greek |
Consists of: |
1. Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων (Event Marketing)- Η περίπτωση της Red Bull 2. Η σημασία της συσκευασίας (Packaging)-Η περίπτωση της Absolut 3. Τοποθέτηση Προϊόντος (Product Placement)- Η περίπτωση της APPLE 4. Εισαγωγή νέου προϊόντος-Η περίπτωση της Nike 5. Επίκληση στο συναίσθημα και στον φόβο-Η μελέτη περίπτωσης του WWF 6. Διαφήμιση (Advertising)- Η Μελέτη περίπτωσης της Coca-Cola 7. Προώθηση Πωλήσεων: Η περίπτωση Korres 8. Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Digital Marketing): Η περίπτωση της LACTA 9. Διαδραστικό Μάρκετινγκ (Interactive Marketing): Η περίπτωση του DOVE 10. Διαχείριση Κρίσεων (Crisis Management): Η περίπτωση της BP |
Number of pages |
250 |
User comments | |
There are no published comments available! | |