Adobe PDF (801.17 kB)
Title Details:
ΜΕ ΟΧΗΜΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
Authors: Tselfes, Vasileios
Parousi, Antigoni
Reviewer: Lenakakis, Antonios
Halkia Theodoridou, Krystallia
Subject: HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > DIDACTICS
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > THEORY OF EDUCATION (BROAD EDUCATIONAL CONCEPTS) > EDUCATIONAL METHODS
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > EDUCATIONAL POLICIES > EDUCATIONAL DEVELOPMENT
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > EDUCATIONAL PLANNING AND ORGANIZATION > PROGRAMME EVALUATION
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > FIELDS OF PEDAGOGY > THEATRE EDUCATION
Keywords:
Early Childhood Education
Teachers Education
Cross-disciplinary Approaches In Education
Intra-disciplinary Approaches In Education
Description:
Abstract:
Στο κεφάλαιο 7 γίνεται περιγραφή της τρίτης δοκιμής, η οποία φαίνεται να πετυχαίνει τόσο τη μάθηση αφηρημένων επιστημονικών ιδεών όσο και την ανάπτυξη θεατρικών ικανοτήτων. Η υπόθεση ήταν: αν ως πηγή των επιστημονικών ιδεών χρησιμοποιηθεί το αυθεντικό κείμενο των Διαλόγων του Γαλιλαίου για τα δυο κοσμικά συστήματα, υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες οι φοιτητές να εμπλακούν ενεργά με την αναπαράσταση επιστημονικών ιδεών, επειδή α) το κείμενο ως διαλογικό, συγκρουσιακό και λογοτεχνικό διαβάζεται ευχάριστα από τον καθένα, β) ανεβαίνει η αυτοεκτίμηση των φοιτητών, μιας και για πρώτη φορά στη ζωή τους διαβάζουν και κατανοούν αυθεντικό επιστημονικό κείμενο και γ) υπάρχει το θεατρικό έργο του Μπρεχτ, Γαλιλαίος, το οποία στήνει γέφυρες ανάμεσα στο θέατρο και την επιστήμη. Η επιτυχία, που επαναλαμβάνεται και διαφοροποιεί τη συγκεκριμένη δοκιμή από τις προηγούμενες βρίσκεται στο στάδιο της μελέτης των επιστημονικών ιδεών, όπου οι φοιτητές διαχωρίζονται σε “αριστοτελικούς” και “κοπερνίκειους”, συγκρούονται και μαθαίνουν.
Linguistic Editors: Chalkidis, Savvas
Technical Editors: Sideri, Angeliki Vasiliki
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/4036
Bibliographic Reference: Tselfes, V., & Parousi, A. (2015). ΜΕ ΟΧΗΜΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ [Chapter]. In Tselfes, V., & Parousi, A. 2015. Θέατρο και επιστήμη στην εκπαίδευση [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/4036
Language: Greek
Is Part of: Θέατρο και επιστήμη στην εκπαίδευση
Number of pages 29
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions