Adobe PDF (750.47 kB)
Title Details:
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Authors: Tselfes, Vasileios
Parousi, Antigoni
Reviewer: Lenakakis, Antonios
Halkia Theodoridou, Krystallia
Subject: HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > DIDACTICS
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > THEORY OF EDUCATION (BROAD EDUCATIONAL CONCEPTS) > EDUCATIONAL METHODS
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > EDUCATIONAL POLICIES > EDUCATIONAL DEVELOPMENT
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > EDUCATIONAL PLANNING AND ORGANIZATION > PROGRAMME EVALUATION
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > FIELDS OF PEDAGOGY > THEATRE EDUCATION
Keywords:
Early Childhood Education
Teachers Education
Cross-disciplinary Approaches In Education
Intra-disciplinary Approaches In Education
Description:
Abstract:
Στην Εισαγωγή περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο παρατάσσονται και συνδέονται τα θέματα-περιεχόμενα του βιβλίου. Δικαιολογούνται επίσης τα πλεονεκτήματα αυτής της παράθεσης με βάση διδακτικά επιχειρήματα. Συγκεκριμένα, υποστηρίζεται ότι η ιστορική παράθεση των θεμάτων (με τη σειρά που επέβαλε σ’ αυτά η έρευνα που τα δημιούργησε), αποτελεί ένα ισχυρό διδακτικό όπλο για τους ακόλουθους λόγους: α) δεν κρύβουμε κάτι από τους φοιτητές μας (βελτίωση σχέσεων), β) το κείμενο ακολουθεί μια αφηγηματική δομή που ελπίζουμε ότι θα επιτρέπει ένα ευχάριστο διάβασμα, γ) επειδή κάθε επόμενο θέμα προκύπτει από την αξιολόγηση του προηγούμενου, το κείμενο διδάσκει την πειθαρχεία του αυτοελέγχου (συστηματικής αξιολόγησης) ως ουσιαστικό χαρακτηριστικό της διδασκαλίας (οι μέλλοντες δάσκαλοι, πέρα από τα μαθήματα διδακτικής, μαθαίνουν να διδάσκουν όπως οι δάσκαλοί τους), δ) απελευθερώνει από το άγχος του λάθους και μετατοπίζει την επιτυχία στην επιστημονικά πειθαρχημένη αποκάλυψή του (δες δημιουργικότητα).
Linguistic Editors: Chalkidis, Savvas
Technical Editors: Sideri, Angeliki Vasiliki
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/4030
Bibliographic Reference: Tselfes, V., & Parousi, A. (2015). ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ [Chapter]. In Tselfes, V., & Parousi, A. 2015. Θέατρο και επιστήμη στην εκπαίδευση [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/4030
Language: Greek
Is Part of: Θέατρο και επιστήμη στην εκπαίδευση
Number of pages 22
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions