Adobe PDF (532.79 kB)
Title Details:
STRATEGIC DECISIONS IN DISTRIBUTION IN INTERNATIONAL MARKETS
Authors: Lymperopoulos, Konstantinos
Janavaras, Basil
Salamoura, Maria
Reviewer: Avlonitis, Georgios
Subject: LAW AND SOCIAL SCIENCES > ECONOMIC SCIENCES > BUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING
LAW AND SOCIAL SCIENCES > ECONOMIC SCIENCES > BUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING > MARKETING AND ADVERTISING
Keywords:
International Marketing
Extroversion
Business Globalization
Exports
Licensing
Franchising
Management Contracting
Joint Venture
Subsidicary Company
Description:
Abstract:
Στο κεφάλαιο αυτό αναλύονται: Το είδος των αναγκαίων για τη δημιουργία διεθνών δικτύων διανομής πληροφοριών, η δομή του δικτύου διανομής σε κάθε χώρα εξαγωγής, η διοίκηση των διεθνών δικτύων διανομής που περιλαμβάνουν τον καθορισμό των στόχων Μάρκετινγκ, την αξιολόγηση, την υποκίνηση των ενδιαμέσων και τον έλεγχο. Επίσης περιγράφεται η διαχείριση της φυσικής διανομής που περιλαμβάνει τη διευθέτηση των παραγγελιών, τα κύρια και βοηθητικά φορτωτικά έγγραφα των εξαγωγών, την επιλογή του μέσου μεταφοράς και τη διοίκηση των αποθεμάτων. Τέλος, το κεφάλαιο αναφέρεται στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών logistics και στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Linguistic Editors: Rigopoulou, Stavroula
Technical Editors: Stragali, Faidra
Graphic Editors: Lymperopoulou, Marina
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/1557
Bibliographic Citation: Lymperopoulos, K., Janavaras, B., & Salamoura, M. (2015). STRATEGIC DECISIONS IN DISTRIBUTION IN INTERNATIONAL MARKETS [Chapter]. In Lymperopoulos, K., Janavaras, B., & Salamoura, M. 2015. INTERNATIONAL AND EXPORT MARKETING STRATEGIES [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. chapter 5. http://hdl.handle.net/11419/1557
Language: Greek
Is Part of: INTERNATIONAL AND EXPORT MARKETING STRATEGIES
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions