DSpace

Πληροφορίες Τίτλου
Τίτλος: Στρατηγικές διεθνούς και εξαγωγικού μάρκετινγκ
Συγγραφείς:Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος
Τζαναβάρας, Βασίλης
Σαλαμούρα, Μαρία
Κριτικός Αναγνώστης: Αυλωνίτης, Γεώργιος
Σχολές/Τμήματα: ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ
MINNESOTA STATE UNIVERSITY, MANKATO
Θέμα: 
Λέξεις-κλειδιά: 
ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ
ΔΙΕΘΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΕΞΑΓΩΓΕΣ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΜΠΟΡΙΟ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΔΙΕΘΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΔΙΕΘΝΗΣ ΔΙΑΝΟΜΗ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Περιγραφή
Περίληψη: 
Οι σύγχρονες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν ένα περιβάλλον ενοποίησης των αγορών προϊόντων, υπηρεσιών και παραγωγικών συντελεστών που οδηγεί μέσω της αλληλοσύνδεσης και αλληλεξάρτησης των εθνικών οικονομιών στη διαμόρφωση της παγκοσμιοποίησης. Υπό αυτό το πρίσμα, αναλύονται αρχικά οι αποφάσεις διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων των επιχειρήσεων σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, τα στελέχη του Μάρκετινγκ οφείλουν να μην περιορίζουν τον ορίζοντα διαμόρφωσης των στρατηγικών τους αποφάσεων στα εθνικά τους σύνορα, αλλά να εξετάζουν τις τάσεις και εξελίξεις ενός παγκοσμιοποιημένου περιβάλλοντος. Κάτι τέτοιο θα καταστεί εφικτό μέσω της μελέτης των επιδράσεων του διεθνούς εμπορίου και των ξένων αμέσων επενδύσεων στις οικονομίες των χωρών όπου δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις τους. Ταυτόχρονα, πρέπει να ερευνούν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών σε κάθε επιμέρους αγορά, ώστε να διαμορφώνουν στρατηγικές προσαρμοσμένες στις τοπικές ιδιαιτερότητες ολοένα και περισσότερο ομοιογενοποιούμενων αγορών. Οι στρατηγικές αυτές θα βασίζονται σε συστήματα πληροφοριών Μάρκετινγκ, τόσο για τις διεθνείς τάσεις και εξελίξεις, όσο και για τους μελλοντικούς ανταγωνιστές και τους πελάτες στις ξένες αγορές, στις οποίες πρόκειται να επεκταθούν. Στη συνέχεια, περιγράφονται αναλυτικά οι αποφάσεις σχετικά με τον προγραμματισμό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται διεθνώς. Οι αποφάσεις αυτές αφορούν στρατηγικές προϊόντος, τιμολόγησης, δικτύων διανομής & logistics, καθώς και στρατηγικές προβολής και επικοινωνίας για διεθνείς αγορές. Τέλος, περιγράφεται η ανάλυση της διαδικασίας του στρατηγικού σχεδιασμού και προγραμματισμού στο Διεθνές Μάρκετινγκ, μέσω της εκπόνησης ενός διεθνούς στρατηγικού σχεδίου Μάρκετινγκ, καθώς και οι τρόποι ελέγχου ως αποφασιστικοί παράγοντες ανταγωνιστικότητας και επιχειρηματικών επιδόσεων στις δραστηριότητες της διεθνούς επιχείρησης.
Πίνακας Περιεχομένων: 
ΕΙΣΑΓΩΓΗ 1: ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ, 2: ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, 3: Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, 4: Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ, 5: Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, 6: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ, 7: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ, 8: ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ EMSO και 9: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ “ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΟΥ ΤΕΤΡΑΜΥΘΟΣ” ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ EIMSO. ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΟΡΩΝ
Ημερομηνία Δημιουργίας: 2015
Πληροφορίες Τεκμηρίου
Είδος Τεκμηρίου: Σύγγραμμα
URI: http://hdl.handle.net/11419/1552
ISBN: 978-960-603-211-0
ID Ευδόξου: 320136
Βιβλιογραφική Αναφορά:Λυμπερόπουλος, Κ., Τζαναβάρας, Β., Σαλαμούρα, Μ., 2015. Στρατηγικές διεθνούς και εξαγωγικού μάρκετινγκ. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα:Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/1552
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελείται από: 1. ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
2. ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
3. Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
4. Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
5. Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
6. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
7. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
8. ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ EMSO (Export Import Management System Online)
9. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ "ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΟΥ ΤΕΤΡΑΜΥΘΟΣ” ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ EIMSO
Χωρική Κάλυψη: ΠΑΓΚΌΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ
Χρονική Κάλυψη: 20ος-21ος αι.
Άδεια Χρήσης: Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή
Σχετικά Μαθήματα: 
1. ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ]
2. ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΣΧΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ]
3. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ]
Γλωσσική Επιμέλεια: Ρηγοπούλου, Σταυρούλα
Τεχνική Επεξεργασία: Στραγάλη, Φαίδρα
Γραφιστική Επιμέλεια: Λυμπεροπούλου, Μαρίνα
Τεχνικές Απαιτήσεις: Απαιτείται λειτουργικό Windows Vista ή πιο σύγχρονο
Έκδοση: 1η έκδ.
Τύπος έκδοσης: Εκδόσεις Κάλλιπος
Εμφανίζεται στις συλλογές:Οικονομικές, Πολιτικές, Κοινωνικές και Γεωπονικές Επιστήμες

Thumbnail

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:

Μορφότυπο Μέγεθος Περιγραφή
Adobe PDF17,9 MB-KατεβάστεΔείτε
Electronic Publication29,45 MB-KατεβάστεΔείτε

Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Όροι χρήσης HEAL-Link © 2015

HEAL-Link NTUA GRNET European Union EDULLL ESPA