Adobe PDF (2.22 MB)
Title Details:
INTERNATIONAL PRICING POLICY
Authors: Lymperopoulos, Konstantinos
Janavaras, Basil
Salamoura, Maria
Reviewer: Avlonitis, Georgios
Subject: LAW AND SOCIAL SCIENCES > ECONOMIC SCIENCES > BUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING
LAW AND SOCIAL SCIENCES > ECONOMIC SCIENCES > BUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING > MARKETING AND ADVERTISING
Keywords:
International Marketing
Extroversion
Business Globalization
Exports
Licensing
Franchising
Management Contracting
Joint Venture
Subsidicary Company
Description:
Abstract:
Στο κεφάλαιο αυτό περιγράφεται η σχέση της τιμής με την εκλαμβανόμενη αξία του προϊόντος και οι στρατηγικές εκλαμβανόμενης αξίας που ακολουθούνται. Αναλύονται οι ενδοεπιχειρησιακοί και οι εξωεπιχειρησιακοί παράγοντες του μίκρο- και μάκροπεριβάλλοντος της επιχείρησης που δραστηριοποιείται διεθνώς, καθώς και οι μέθοδοι και οι πολιτικές τιμολόγησης. Τέλος, γίνεται εκτενής αναφορά στη χρηματοδότηση των εξαγωγών και στους όρους πωλήσεων και πληρωμής στο εξωτερικό εμπόριο.
Linguistic Editors: Rigopoulou, Stavroula
Technical Editors: Stragali, Faidra
Graphic Editors: Lymperopoulou, Marina
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/1556
Bibliographic Citation: Lymperopoulos, K., Janavaras, B., & Salamoura, M. (2015). INTERNATIONAL PRICING POLICY [Chapter]. In Lymperopoulos, K., Janavaras, B., & Salamoura, M. 2015. INTERNATIONAL AND EXPORT MARKETING STRATEGIES [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. chapter 4. http://hdl.handle.net/11419/1556
Language: Greek
Is Part of: INTERNATIONAL AND EXPORT MARKETING STRATEGIES
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions