Adobe PDF (8.7 MB)
Πίνακας Περιεχομένων - Adobe PDF (134.83 kB)
Συνοπτικά στοιχεία
Κατεβάστε
Σχόλια Χρηστών
Σχετικά συγγράμματα
Πληροφορίες Τίτλου
Το παιχνίδι στη μαθηματική εκπαίδευση των μικρών παιδιών
Συγγραφείς: Σκουμπουρδή, Χρυσάνθη
Κριτικός Αναγνώστης: Καλαβάσης, Φραγκίσκος
Θεματικές Κατηγορίες: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ > ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ > ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ)
ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ
ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Λέξεις-κλειδιά:
Παιχνίδι
Μαθηματική εκπαίδευση
Θεωρία παιχνιδιού
Μάθηση μέσω παιχνιδιού
Παιχνίδι και προγράμματα σπουδών μαθηματικών
Σχεδιασμός παιχνιδιού
Αξιολόγηση παιχνιδιού
Δαιχείριση παιχνιδιού
Διδακτική μαθηματικών
Παραδείγματα σχεδιασμένων παιχνιδιών
Διαδρομές παιχνιδιού
Παιγνιώδης δραστηριότητα
Τυπική δραστηριότητα
Διδακτικός σχεδιασμός
Κατηγορίες παιχνιδιών
Παραδείγματα παιχνιδιών
Στάσεις και απόψεις για το παιχνίδι
Ιδέες για παιχνίδια
Περιγραφή
Περίληψη:
Στόχος του βιβλίου είναι να συνεισφέρει στον διάλογο που δημιουργείται για το παιχνίδι στη μαθηματική εκπαίδευση των μικρών παιδιών (4-7 ετών). Εστιάζοντας στις βασικές συνισταμένες για τη σχεδιασμένη ένταξη του παιχνιδιού στη μαθηματική εκπαίδευση δημιουργούνται νέα ερωτήματα και προκύπτουν προβληματισμοί, μέσα από τα κεφάλαια του βιβλίου. Στα τέσσερα μέρη του βιβλίου, τα οποία αναπτύσσονται σε δέκα κεφάλαια, γίνεται διαπραγμάτευση των επιστημολογικών θεωρήσεων του παιχνιδιού σε σχέση με την παιδική ηλικία, την εκπαίδευση και τα μαθηματικά, των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και των ιδιαιτεροτήτων των διαφορετικών ειδών παιχνιδιού, των ερευνητικών δεδομένων αφενός για τη χρήση παιχνιδιών για την προσέγγιση των μαθηματικών και αφετέρου για τις απόψεις των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς και των θεμάτων σχεδιασμού για τη δημιουργία και διαχείριση εκπαιδευτικών παιχνιδιών. Στοιχείων, δηλαδή, για τη σχεδιασμένη ένταξη του παιχνιδιού, ως δραστηριότητας και ως υλικού στη μαθηματική εκπαίδευση των μικρών παιδιών.
Πίνακας Περιεχομένων:
Εισαγωγή


Α΄ Μέρος
ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Α.1 Οι διαδρομές του παιχνιδιού στο πέρασμα των χρόνων
Α.2 Θεωρίες για το παιχνίδι
Α.3 Θεωρία Παιγνίων


Β΄ Μέρος
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Β.1 Στάσεις και απόψεις για το παιχνίδι στη μαθηματική εκπαίδευση
Β.2 Συνέπειες από την ένταξη παιχνιδιών στη μαθηματική εκπαίδευση


Γ΄ Μέρος
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Γ.1 Το παιχνίδι στον διδακτικό σχεδιασμό της μαθηματικής εκπαίδευσης
Γ.2 Παιχνίδι, παιγνιώδης δραστηριότητα, τυπική δραστηριότητα
Γ.3 Κατηγορίες και παραδείγματα παιχνιδιών για τα μαθηματικά


Δ΄ Μέρος
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Δ.1 Αρχές σχεδιασμού και ανάπτυξης εκπαιδευτικού παιχνιδιού για τα μαθηματικά. Παραδείγματα σχεδιασμένων εκπαιδευτικών παιχνιδιών
Δ.2 Δημιουργία εκπαιδευτικών παιχνιδιών στην τάξη των μαθηματικών

Ε΄ Μέρος
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

Επίλογος
Τεχνική Επεξεργασία: Μιχαηλίδης, Αντώνιος
Χατζημιχάλης, Μάριος Τσαμπίκος
Τύπος: Προπτυχιακό εγχειρίδιο
Ημερομηνία Δημιουργίας: 2015
Πληροφορίες Τεκμηρίου
ISBN 978-960-603-117-5
Άδεια Χρήσης: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr
DOI http://dx.doi.org/10.57713/kallipos-860
Handle http://hdl.handle.net/11419/1295
Βιβλιογραφική Αναφορά: Σκουμπουρδή, Χ. (2015). Το παιχνίδι στη μαθηματική εκπαίδευση των μικρών παιδιών [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-860
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελείται από:
1. Θεωρητικά ζητήματα για το παιχνίδι
2. Ερευνητικά ζητήματα για το παιχνίδι
3. Ζητήματα της εκπαιδευτικής πράξης για το παιχνίδι
4. Ζητήματα σχεδιασμού για το παιχνίδι
5. Παράρτημα
Αριθμός σελίδων 142
Προέλευση έκδοσης: Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις
Μπορείτε να δείτε επίσης
Σχόλια Χρηστών
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα δημοσιευμένα σχόλια!