Adobe PDF (936.01 kB)
Title Details:
Design Issues for Play
Authors: Skoumpourdi, Chrysanthi
Reviewer: Kalavasis, Fragkiskos
Subject: MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > MATHEMATICS > MATHEMATICS EDUCATION
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > EDUCATIONAL PLANNING AND ORGANIZATION
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > EDUCATIONAL POLICIES > EDUCATIONAL DEVELOPMENT
Description:
Technical Editors: Michaelides, Anthony
Chatzimichalis, Marios Tsampikos
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/1283
Bibliographic Reference: Skoumpourdi, C. (2015). Design Issues for Play [Chapter]. In Skoumpourdi, C. 2015. The game at young children's mathematical education [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/1283
Language: Greek
Consists of: 1. Το παιχνίδι «Βρες το σχήμα» (πιλοτική εφαρμογή)
2. Το παιχνίδι «Μαζεύω τρίγωνα» (πιλοτική εφαρμογή)
3. Το παιχνίδι «Μάντεψε ποιο σχήμα» (πιλοτική εφαρμογή)
4. Το παιχνίδι «Παιχνίδι μνήμης με σχήματα» (πιλοτική εφαρμογή)
5. Το παιχνίδι «Σπάσε το θερμόμετρο» (πιλοτική εφαρμογή)
Is Part of: The game at young children's mathematical education
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions