Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.

Results 41-50 of 10272 (Search time: 0.02 seconds).
Preview:
61-TZERMIAS-Algebraic Topology-ch05.pdf.jpg
Title:
Contractible spaces
Other title: Συσταλτοί χώροι
Author(s):
Tzermias, Pavlos; ; Zafiridou, Sophia
Type:
Chapter
Preview:
323_ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ_Launch-Advertising-promotion_CH03.pdf.jpg
Title:
Advertising and Society
Other title: Διαφήμιση και Κοινωνία
Author(s):
Solomon, Michael; Solomon, Michael; Duke Cornell, Lisa; Duke Cornell, Lisa; Nizan, Amit; Nizan, Amit; ; Theodoridis, Prokopis (Tr.); ; Boukouvala, Vasiliki (Tr.)
Type:
Chapter
Preview:
323_ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ_Launch-Advertising-promotion_CH09.pdf.jpg
Title:
Choosing the communication tools: SS+K decides upon a creative strategy and media tactics
Other title: Επιλέγοντας τα επικοινωνιακά εργαλεία: η SS+K αποφασίζει τη δημιουργική στρατηγική και τις τακτικές μέσων επικοινωνίας
Author(s):
Solomon, Michael; Solomon, Michael; Duke Cornell, Lisa; Duke Cornell, Lisa; Nizan, Amit; Nizan, Amit; ; Theodoridis, Prokopis (Tr.); ; Boukouvala, Vasiliki (Tr.)
Type:
Chapter
Preview:
323_ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ_Launch-Advertising-promotion_CH02.pdf.jpg
Title:
User’s Manual: advertising, promotion, and marketing essentials
Other title: Εγχειρίδιο χρήστη: βασικά στοιχεία διαφήμισης, προώθησης και μάρκετινγκ
Author(s):
Solomon, Michael; Solomon, Michael; Duke Cornell, Lisa; Duke Cornell, Lisa; Nizan, Amit; Nizan, Amit; ; Theodoridis, Prokopis (Tr.); ; Boukouvala, Vasiliki (Tr.)
Type:
Chapter
Preview:
323_ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ_Launch-Advertising-promotion_CH07.pdf.jpg
Title:
Determining the budget: msnbc.com sets the limits of the budget
Other title: Καθορίζοντας τον προϋπολογισμό: η msnbc.com θέτει το όριο του προϋπολογισμού
Author(s):
Solomon, Michael; Solomon, Michael; Duke Cornell, Lisa; Duke Cornell, Lisa; Nizan, Amit; Nizan, Amit; ; Theodoridis, Prokopis (Tr.); ; Boukouvala, Vasiliki (Tr.)
Type:
Chapter
Preview:
323_ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ_Launch-Advertising-promotion_CH08.pdf.jpg
Title:
Creating a strategy: SS+K is using its research while creating its summary
Other title: Χαράσσοντας στρατηγική: η SS+K χρησιμοποιεί την έρευνά της παράλληλα με τη δημιουργία της περίληψης
Author(s):
Solomon, Michael; Solomon, Michael; Duke Cornell, Lisa; Duke Cornell, Lisa; Nizan, Amit; Nizan, Amit; ; Theodoridis, Prokopis (Tr.); ; Boukouvala, Vasiliki (Tr.)
Type:
Chapter
Preview:
323_ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ_Launch-Advertising-promotion_CH01.pdf.jpg
Title:
Getting to know SS+K: a real agency approaches a real client
Other title: Γνωρίζοντας την SS+K: προσέγγιση ενός πραγματικού πελάτη από μια πραγματική διαφημιστική εταιρεία
Author(s):
Solomon, Michael; Solomon, Michael; Duke Cornell, Lisa; Duke Cornell, Lisa; Nizan, Amit; Nizan, Amit; ; Theodoridis, Prokopis (Tr.); ; Boukouvala, Vasiliki (Tr.)
Type:
Chapter
Preview:
323_ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ_Launch-Advertising-promotion_CH04.pdf.jpg
Title:
Consumers and the communication process: SS+K becomes aware of the consumers
Other title: Καταναλωτές και διαδικασία επικοινωνίας: η SS+K γνωρίζει τους καταναλωτές
Author(s):
Solomon, Michael; Solomon, Michael; Duke Cornell, Lisa; Duke Cornell, Lisa; Nizan, Amit; Nizan, Amit; ; Theodoridis, Prokopis (Tr.); ; Boukouvala, Vasiliki (Tr.)
Type:
Chapter
Preview:
92-EVELPIDOU-Quaternary-Geology-Archaeogeomorphology_CH02.pdf.jpg
Title:
Characteristics and climatic changes of the Quaternary
Other title: Χαρακτηριστικά και κλιματικές μεταβολές του Τεταρτογενούς
Author(s):
Evelpidou, Niki; ; Karkani, Anna
Type:
Chapter
Preview:
323_ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ_Launch-Advertising-promotion_CH10.pdf.jpg
Title:
Planning and buying means of communication: SS+K chooses the right means of communication for the client’s new branded message
Other title: Σχεδιασμός και αγορά μέσων επικοινωνίας: η SS+K επιλέγει τα σωστά μέσα επικοινωνίας για το καινούργιο επώνυμο μήνυμα του πελάτη της
Author(s):
Solomon, Michael; Solomon, Michael; Duke Cornell, Lisa; Duke Cornell, Lisa; Nizan, Amit; Nizan, Amit; ; Theodoridis, Prokopis (Tr.); ; Boukouvala, Vasiliki (Tr.)
Type:
Chapter