Adobe PDF (6.48 MB)
Πίνακας Περιεχομένων - Adobe PDF (350.95 kB)
Συνοπτικά στοιχεία
Κατεβάστε
Σχόλια Χρηστών
Πληροφορίες Τίτλου
Μεθοδολογία Έρευνας στις Διοικητικές Επιστήμες
Υπότιτλος: Σχεδιασμός και Υλοποίηση Ερευνών Μάρκετινγκ, Διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού και Μάνατζμεντ
Συγγραφείς: Ψιλούτσικου, Μαρίνα
Θεματικές Κατηγορίες: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ > ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ > ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ > ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ > ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ
ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ > ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ > ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ > ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ > ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
Λέξεις-κλειδιά:
Μεθοδολογία Έρευνας
Σχεδιασμός Έρευνας
Βιβλιογραφική Επισκόπηση
Ποιοτική Έρευνα
Ποσοτική Έρευνα
Δημοσκόπηση
Σχεδιασμός Ερωτηματολογίου
Στατιστική Ανάλυση
SPSS
Ακαδημαϊκή Γραφή
Έρευνα Μάρκετινγκ
Περιγραφή
Περίληψη:
Το βιβλίο απευθύνεται σε μεταπτυχιακούς φοιτητές των διοικητικών επιστημών που ενδιαφέρονται για τις μεθόδους έρευνας που χρησιμοποιούνται στον ακαδημαϊκό χώρο και τις επιχειρήσεις. Το βιβλίο Μεθοδολογία Έρευνας στις Διοικητικές Επιστήμες είναι μια εισαγωγή στη φιλοσοφία και στις αρχές της επιστημονικής έρευνας. Επιπλέον, καθοδηγεί τους φοιτητές πώς να σχεδιάζουν και να υλοποιούν τις δικές τους έρευνες. Παρουσιάζει βήμα βήμα, με ξεκάθαρο και κατανοητό τρόπο, ολόκληρη την ερευνητική διαδικασία, από τη διατύπωση ερευνητικών ερωτημάτων και υποθέσεων μέχρι τη συγγραφή και παρουσίαση των ευρημάτων. Καλύπτει επίσης σε κάποιον βαθμό φιλοσοφικά και ηθικά ζητήματα που απασχολούν τους ερευνητές. Επειδή το πρωταρχικό κοινό στόχος του βιβλίου είναι οι φοιτητές των διοικητικών επιστημών, τα παραδείγματα προέρχονται από μια σειρά θεματικών περιοχών, όπως το μάρκετινγκ, η επιχειρησιακή στρατηγική και η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού. Παρότι το βιβλίο υιοθετεί μια ακαδημαϊκή οπτική, ένα δευτερεύον κοινό που μπορεί να ωφεληθεί από αυτό είναι τα στελέχη επιχειρήσεων που απασχολούνται στα σχετικά τμήματα. Χρησιμοποιούν ερευνητικά ευρήματα για να λάβουν καλύτερα πληροφορημένες αποφάσεις ή/και βρίσκονται αντιμέτωποι με ερωτήματα που απαιτούν ερευνητικά δεδομένα για να απαντηθούν. Το να κατανοούν τις αρχές της ακαδημαϊκής έρευνας τους δίνει τη δυνατότητα να σχεδιάζουν και να υλοποιούν αποτελεσματικότερα εμπορικές έρευνες. Περιοχές των διοικητικών επιστημών, όπως η λογιστική, η χρηματοοικονομική διοίκηση, τα οικονομικά και η επιχειρησιακή έρευνα δεν περιλαμβάνονται. Πρόκειται για αυτόνομα πεδία με διαφορετικές προσεγγίσεις, μεθόδους και τεχνικές. Η πλειοψηφία των φοιτητών και των στελεχών επιχειρήσεων θα επιλέξουν το βιβλίο επειδή χρειάζεται να ολοκληρώσουν μια δική τους έρευνα. Αυτός είναι και ο βασικός στόχους του βιβλίου· να τους βοηθήσει με την έρευνά τους. Πέρα από αυτό, όμως, το βιβλίο στοχεύει στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης των αναγνωστών, η οποία είναι πολύτιμο εργαλείο και πολύτιμη δεξιότητα.
Γλωσσική Επιμέλεια: Γεωργακοπούλου, Ελένη
Γραφιστική Επιμέλεια: Κόλλια, Ζωή
Τύπος: Μεταπτυχιακό εγχειρίδιο
Ημερομηνία Δημιουργίας: 08-08-2023
Πληροφορίες Τεκμηρίου
ISBN 978-618-5667-96-2
Άδεια Χρήσης: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές (CC BY-NC-SA 4.0)
DOI http://dx.doi.org/10.57713/kallipos-111
Handle http://hdl.handle.net/11419/8599
Βιβλιογραφική Αναφορά: Ψιλούτσικου, Μ. (2023). Μεθοδολογία Έρευνας στις Διοικητικές Επιστήμες [Μεταπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-111
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελείται από:
1. Εισαγωγή στην Επιστημονική Έρευνα
2. Ερευνητική Πρόταση
3. Δευτερογενή Δεδομένα και Επισκόπηση Βιβλιογραφίας
4. Πρωτογενή Δεδομένα Ι
5. Πρωτογενή Δεδομένα ΙΙ
6. Στατιστική Ανάλυση με το SPSS I
7. Στατιστική Ανάλυση με το SPSS II
8. Στατιστική Ανάλυση με το SPSS ΙII
9. Στατιστική Ανάλυση με το SPSS ΙV
10. Αρχές Συγγραφής και Παρουσίασης
Αριθμός σελίδων 278
Προέλευση έκδοσης: Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις
Σχόλια Χρηστών
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα δημοσιευμένα σχόλια!