Πληροφορίες Τίτλου | |
Μοντέλα Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης |
|
Συγγραφείς: |
Πετροπούλου, Ουρανία Κασιμάτη, Αικατερίνη Ρετάλης, Συμεών |
Κριτικός Αναγνώστης: |
Ανδρεαδάκης, Νικόλαος |
Θεματικές Κατηγορίες: | ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ > ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΕΥΡΕΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ) > ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΠΟΒΟΗΘΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ > ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ |
Λέξεις-κλειδιά: |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ |
Περιγραφή | |
Περίληψη: |
Το κεφάλαιο αυτό αποσκοπεί στην ανάλυση του θεωρητικού πλαισίου πάνω στο οποίο εδράζεται η εκπαιδευτική αξιολόγηση. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην συνοπτική παρουσίαση των πιο δημοφιλών μοντέλων εκπαιδευτικής αξιολόγησης (π.χ. CIPP, Τεσσάρων επιπέδων, Δυναμικό, κλπ. ),της δυναμικής τους και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που τα διέπουν.
|
Γλωσσική Επιμέλεια: |
Σμπρίνη, Θεοφίλη |
Τεχνική Επεξεργασία: |
Λιόμας, Ιωάννης |
Τύπος: |
Κεφάλαιο |
Ημερομηνία Δημιουργίας: | 05-11-2015 |
Πληροφορίες Τεκμηρίου | |
Άδεια Χρήσης: |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr |
Handle | http://hdl.handle.net/11419/235 |
Βιβλιογραφική Αναφορά: | Πετροπούλου, Ο., Κασιμάτη, Α., & Ρετάλης, Σ. (2015). Μοντέλα Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης [Κεφάλαιο]. Στο Πετροπούλου, Ο., Κασιμάτη, Α., & Ρετάλης, Σ. 2015. Σύγχρονες μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης με αξιοποίηση εκπαιδευτικών τεχνολογιών [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://hdl.handle.net/11419/235 |
Γλώσσα: |
Ελληνικά |
Αποτελεί μέρος του: |
Σύγχρονες μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης με αξιοποίηση εκπαιδευτικών τεχνολογιών |
Προέλευση έκδοσης: |
Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις |