Adobe PDF (841.11 kB)
Πληροφορίες Τίτλου
Μοντέλα Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης
Συγγραφείς: Πετροπούλου, Ουρανία
Κασιμάτη, Αικατερίνη
Ρετάλης, Συμεών
Κριτικός Αναγνώστης: Ανδρεαδάκης, Νικόλαος
Θεματικές Κατηγορίες: ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ > ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΕΥΡΕΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ) > ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ
ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΠΟΒΟΗΘΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ > ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Λέξεις-κλειδιά:
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Περιγραφή
Περίληψη:
Το κεφάλαιο αυτό αποσκοπεί στην ανάλυση του θεωρητικού πλαισίου πάνω στο οποίο εδράζεται η εκπαιδευτική αξιολόγηση. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην συνοπτική παρουσίαση των πιο δημοφιλών μοντέλων εκπαιδευτικής αξιολόγησης (π.χ. CIPP, Τεσσάρων επιπέδων, Δυναμικό, κλπ. ),της δυναμικής τους και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που τα διέπουν.
Γλωσσική Επιμέλεια: Σμπρίνη, Θεοφίλη
Τεχνική Επεξεργασία: Λιόμας, Ιωάννης
Τύπος: Κεφάλαιο
Ημερομηνία Δημιουργίας: 05-11-2015
Πληροφορίες Τεκμηρίου
Άδεια Χρήσης: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/235
Βιβλιογραφική Αναφορά: Πετροπούλου, Ο., Κασιμάτη, Α., & Ρετάλης, Σ. (2015). Μοντέλα Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης [Κεφάλαιο]. Στο Πετροπούλου, Ο., Κασιμάτη, Α., & Ρετάλης, Σ. 2015. Σύγχρονες μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης με αξιοποίηση εκπαιδευτικών τεχνολογιών [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://hdl.handle.net/11419/235
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελεί μέρος του: Σύγχρονες μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης με αξιοποίηση εκπαιδευτικών τεχνολογιών
Προέλευση έκδοσης: Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις