4.1
4.2
4.3. Αντιστοιχήστε τις επιστημονικές περιοχές (αριστερά) με το είδος των γνώσεων που παρέχουν στον Σχεδιαστή διδακτικής (δεξιά)
4.4. Αντιστοιχήστε τις γενικές λέξεις-κλειδιά των δραστηριοτήτων (αριστερά) με τις ειδικότερες εργασίες του Σχεδιαστή διδακτικής (δεξιά)
4.5. Αντιστοιχήστε τις φάσεις του μοντέλο ADDIE (αριστερά) με την περιγραφή δραστηριότητας που τους ταιριάζει (δεξιά) με τις ειδικότερες εργασίες του Σχεδιαστή διδακτικής (δεξιά)
4.6.Ένας Σχεδιαστής δημιουργεί μια σειρά βιντεο-μαθημάτων που θα προσφερθούν ως σεμινάριο επιμόρφωσης στους εκπαιδευόμενους μέσω διαδικτύου. Αντιστοιχήστε τα βήματα της διδασκαλίας του μοντέλου Gagne (αριστερά) με τα χαρακτηριστικά του μαθησιακού υλικού (δεξιά).
4.7.Αντιστοιχήστε τις περιοχές δεξιοτήτων (αριστερά) με τις ειδικότερες δεξιότητες του Σχεδιαστή διδακτικής (δεξιά)