• 4.1     
  • 4.2     
  • 4.3. Αντιστοιχήστε τις επιστημονικές περιοχές (αριστερά) με το είδος των γνώσεων που παρέχουν στον Σχεδιαστή διδακτικής (δεξιά)      
  • 4.4. Αντιστοιχήστε τις γενικές λέξεις-κλειδιά των δραστηριοτήτων (αριστερά) με τις ειδικότερες εργασίες του Σχεδιαστή διδακτικής (δεξιά)      
  • 4.5. Αντιστοιχήστε τις φάσεις του μοντέλο ADDIE (αριστερά) με την περιγραφή δραστηριότητας που τους ταιριάζει (δεξιά) με τις ειδικότερες εργασίες του Σχεδιαστή διδακτικής (δεξιά)      
  • 4.6.Ένας Σχεδιαστής δημιουργεί μια σειρά βιντεο-μαθημάτων που θα προσφερθούν ως σεμινάριο επιμόρφωσης στους εκπαιδευόμενους μέσω διαδικτύου. Αντιστοιχήστε τα βήματα της διδασκαλίας του μοντέλου Gagne (αριστερά) με τα χαρακτηριστικά του μαθησιακού υλικού (δεξιά).      
  • 4.7.Αντιστοιχήστε τις περιοχές δεξιοτήτων (αριστερά) με τις ειδικότερες δεξιότητες του Σχεδιαστή διδακτικής (δεξιά)