Adobe PDF (398 kB)
Title Details:
Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες με αξιοποίηση ηλεκτρονικών μέσων
Authors: Styliaras, Georgios
Dimou, Viktoria
Reviewer: Xenos, Michail
Subject: MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > COMPUTER SCIENCE
Keywords:
Education
Special Education Intervention Design
Web Technologies
Description:
Abstract:
Στο κεφάλαιο αναπτύσσονται:• η διαφοροποιημένη διδασκαλία,• η αυτορρυθμιζόμενη μάθηση,• οι μαθησιακές δυσκολίες και πιο συγκεκριμένα οι ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τα προβλήματα συμπεριφοράς,• οι μαθησιακές δυσκολίες σε σχέση με τη συναισθηματική εξέλιξη και βιωματικές τεχνικές διδασκαλίας με τη βοήθεια υπερμέσων για τη συναισθηματική υποστήριξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχουν τα υπερμέσα προς αυτή την κατεύθυνση και η έννοια της Γνωστικής Ευελιξίας,• οι μαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωση και, πιο συγκεκριμένα, οι μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωση οι μαθησιακές δυσκολίες στην ανάπτυξη γραπτού λόγου, οι μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλία σε μαθητές με δυσκολίες στην ανάπτυξη γραπτού λόγου και εφαρμογές τεχνικών διδασκαλίας ανάγνωσης και γραφής με τη χρήση υπολογιστών σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωση και στην ανάπτυξη γραπτού (δυσγραφία) ή προφορικού λόγου και δυσλεξία,• οι μαθησιακές δυσκολίες στις μαθηματικές δεξιότητες και τεχνικές διδασκαλίας σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά,• η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) και η συνεργατική μάθηση με τη βοήθεια της Πληροφορικής σε παιδιά με ΔΕΠΥ και• η διδακτική αξιολόγηση σε σχέση με τις μαθησιακές δυσκολίες
Technical Editors: Spanaka, Adamantia
Loukeri, Sofia
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/727
Bibliographic Reference: Styliaras, G., & Dimou, V. (2015). Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες με αξιοποίηση ηλεκτρονικών μέσων [Chapter]. In Styliaras, G., & Dimou, V. 2015. Teaching of Informatics [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/727
Language: Greek
Is Part of: Teaching of Informatics
Number of pages 47
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions