Title Details: | |
Σύγχρονες διδακτικές τεχνικές και η συνεισφορά των εργαλείων Web 2.0 |
|
Authors: |
Styliaras, Georgios Dimou, Viktoria |
Reviewer: |
Xenos, Michail |
Subject: | MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > COMPUTER SCIENCE |
Keywords: |
Education
Special Education Intervention Design Web Technologies |
Description: | |
Abstract: |
Στο κεφάλαιο αναπτύσσονται:• οι διδακτικές τεχνικές με τον ορισμό και την ταξινόμηση και αναλύθηκαν πιο συγκεκριμένα οι εξής:o Εισήγηση ή Διάλεξη ή Μονολογική Παρουσίασηo Συζήτηση ή Διάλογοςo Ερωταποκρίσεις o Χιονοστιβάδαo Καταιγισμός Ιδεώνo Επίδειξη o Ομάδες εργασίαςo Μελέτη περίπτωσηςo Παίξιμο Ρόλων o Προσομοίωση o Εννοιολογικός Χάρτης και Εννοιολογική Χαρτογράφησηo Συνθετικές Εργασίες (Project)• οι σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις και η έμφαση στο μαθητή και τα επιχειρήματα υπέρ της μαθητοκεντρικής προσέγγισης και της δασκαλοκεντρικής προσέγγισης,• τα κριτήρια επιλογής μιας εκπαιδευτικής τεχνικής,• ο ρόλος του Διαδικτύου στις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις και πιο συγκεκριμένα τα βασικά κριτήρια για τη χρήση τεχνολογίας και Διαδικτύου στις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις, η πρόσωπο - κεντρική μάθηση, τα κριτήρια επιλογής αντίστοιχων εκπαιδευτικών σεναρίων, η καθολική προσέγγιση και η πρόσωπο – κεντρική μάθηση με τη βοήθεια της τεχνολογίας και οι αντίστοιχες τεχνολογικές απαιτήσεις ,• οι τεχνικές αξιολόγησης,• οι μορφές αξιολόγησης και ανάλυση της προκαταρκτικής ή προγνωστικής αξιολόγησης, της διαμορφωτικής αξιολόγησης, της αθροιστικής αξιολόγησης, της διαγνωστικής αξιολόγησης και εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης όπως η αυτοαξιολόγηση, η ομότιμη αξιολόγηση, η συνεργατική αξιολόγηση και κατευθυντήριες γραμμές για την εκπαιδευτική αξιολόγηση και• ο ρόλος του Web 2.0, η εκπαιδευτική αξιοποίηση των υπηρεσιών Web 2.0, οι υπηρεσίες Web 2.0 και διδακτική σχεδίαση, το μοντέλο διδακτικής σχεδίασης ADDIE και η θεωρία γνωστικού φορτίου.
|
Technical Editors: |
Spanaka, Adamantia Loukeri, Sofia |
Type: |
Chapter |
Creation Date: | 2015 |
Item Details: | |
License: |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr |
Handle | http://hdl.handle.net/11419/726 |
Bibliographic Reference: | Styliaras, G., & Dimou, V. (2015). Σύγχρονες διδακτικές τεχνικές και η συνεισφορά των εργαλείων Web 2.0 [Chapter]. In Styliaras, G., & Dimou, V. 2015. Teaching of Informatics [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/726 |
Language: |
Greek |
Is Part of: |
Teaching of Informatics |
Number of pages |
47 |
Publication Origin: |
Kallipos, Open Academic Editions |