Adobe PDF (880.99 kB)
Title Details:
Έρευνα επισκεπτών και αξιολόγηση: Η «φωνή» του κοινού
Authors: Nikonanou, Niki
Bounia, Alexandra
Filippoupoliti, Anastasia
Chourmouziadi, Anastasia
Yiannoutsou, Nikoleta
Reviewer: Nakou, Eirini
Subject: HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > THEORY OF EDUCATION (BROAD EDUCATIONAL CONCEPTS) > EDUCATIONAL METHODS
Keywords:
Museum Learning
Informal Learning
Learning Theories
Learning Methods
Museum And School
Learning Environments
Digital Media
Educational Material
Evaluation
Description:
Abstract:
Στο κεφάλαιο αυτό θα αναφερθούμε στην έννοια και τις βασικές αρχές της έρευνας κοινού και της αξιολόγησης. Η ιστορία και η εξέλιξή της, τα προβλήματα και οι δυσκολίες που συναντούν οι πολιτιστικοί οργανισμοί κατά την εφαρμογή μεθόδων αξιολόγησης, αλλά και τα πλεονεκτήματα που παρουσιάζει για τη χάραξη της μουσειακής στρατηγικής και επικοινωνίας θα παρουσιαστούν αναλυτικά. Έμφαση επίσης θα δοθεί στις μεθόδους αξιολόγησης, καθώς και σε παραδείγματα ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/718
Bibliographic Reference: Nikonanou, N., Bounia, A., Filippoupoliti, A., Chourmouziadi, A., & Yiannoutsou, N. (2015). Έρευνα επισκεπτών και αξιολόγηση: Η «φωνή» του κοινού [Chapter]. In Nikonanou, N., Bounia, A., Filippoupoliti, A., Chourmouziadi, A., & Yiannoutsou, N. 2015. Μουσειακή μάθηση και εμπειρία στον 21ο αιώνα [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/718
Language: Greek
Is Part of: Μουσειακή μάθηση και εμπειρία στον 21ο αιώνα
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions