Adobe PDF (10.59 MB)
Πίνακας Περιεχομένων - Adobe PDF (327.12 kB)
Συνοπτικά στοιχεία
Κατεβάστε
Σχόλια Χρηστών
Σχετικά συγγράμματα
Πληροφορίες Τίτλου
Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις - Μελέτες περιπτώσεων
Συγγραφείς: Πανηγυράκης, Γεώργιος
Κριτικός Αναγνώστης: Θεοδωρίδης, Προκόπης
Θεματικές Κατηγορίες: ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ > ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ > ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ > ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ > ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ > ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ > ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Λέξεις-κλειδιά:
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΑ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ
Περιγραφή
Περίληψη:
Στο βιβλίο περιέχονται συγκεκριμένες θεματικές ενότητες που αφορούν επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις. Παράλληλα, παρατίθεται και αντίστοιχη μελέτη περίπτωσης πραγματικής επιχείρησης για κάθε θεματική ενότητα. Ύστερα από την παρουσίαση της σχετικής θεωρίας για κάθε υποενότητα, παρουσιάζεται το πώς εφαρμόστηκαν αυτά από την εκάστοτε επιχείρηση. Για κάθε περίπτωση παρουσιάζονται τα εξής: -Τα βασικά στοιχεία που αφορούν την επωνυμία (συμπεριλαμβάνοντας βασικά στοιχεία για το περιβάλλον δραστηριοποίησης). - Τα βασικά στοιχεία για το είδος της επικοινωνίας που επιλέχτηκε και γιατί η συγκεκριμένη επωνυμία είναι ένα επιτυχημένο και αντιπροσωπευτικό παράδειγμα του συγκεκριμένου είδους. Μερικές ενδεικτικές ενότητες είναι οι παρακάτω: Διαφήμιση - Προώθηση Πωλήσεων - Προσωπική Πώληση - Δημόσιες Σχέσεις – Δημοσιότητα - Άμεσο Μάρκετινγκ. Μέσα από την παρουσίαση των βέλτιστων πρακτικών επιτυχημένων επιχειρήσεων σε ζητήματα επικοινωνίας, περιγράφονται ο τρόπος προσέγγισης και οι σχετικές ενέργειες για κάθε είδος επικοινωνίας. Μ’ αυτόν τον τρόπο παρουσιάζεται όχι μονάχα η σχετική θεωρία, αλλά και ο τρόπος εφαρμογής της σε πραγματικές συνθήκες για πραγματικό κλάδο και επιχείρηση.
Γραφιστική Επιμέλεια: Αναπλιώτης, Δημήτριος
Τύπος: Προπτυχιακό εγχειρίδιο
Ημερομηνία Δημιουργίας: 18-07-2016
Πληροφορίες Τεκμηρίου
ISBN 978-960-603-447-3
Άδεια Χρήσης: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr
DOI http://dx.doi.org/10.57713/kallipos-695
Handle http://hdl.handle.net/11419/6412
Βιβλιογραφική Αναφορά: Πανηγυράκης, Γ. (2016). Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις - Μελέτες περιπτώσεων [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-695
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελείται από:
1. Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων (Event Marketing)- Η περίπτωση της Red Bull
2. Η σημασία της συσκευασίας (Packaging)-Η περίπτωση της Absolut
3. Τοποθέτηση Προϊόντος (Product Placement)- Η περίπτωση της APPLE
4. Εισαγωγή νέου προϊόντος-Η περίπτωση της Nike
5. Επίκληση στο συναίσθημα και στον φόβο-Η μελέτη περίπτωσης του WWF
6. Διαφήμιση (Advertising)- Η Μελέτη περίπτωσης της Coca-Cola
7. Προώθηση Πωλήσεων: Η περίπτωση Korres
8. Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Digital Marketing): Η περίπτωση της LACTA
9. Διαδραστικό Μάρκετινγκ (Interactive Marketing): Η περίπτωση του DOVE
10. Διαχείριση Κρίσεων (Crisis Management): Η περίπτωση της BP
Αριθμός σελίδων 210
Μπορείτε να δείτε επίσης
Σχόλια Χρηστών
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα δημοσιευμένα σχόλια!