DSpace

Πληροφορίες Τίτλου
Τίτλος: Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Digital Marketing): Η περίπτωση της LACTA
Συγγραφείς:Πανηγυράκης, Γεώργιος
Κριτικός Αναγνώστης: Θεοδωρίδης, Προκόπης
Σχολές/Τμήματα: ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Θέμα: 
Λέξεις-κλειδιά: 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΑ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ
Περιγραφή
Ημερομηνία Δημιουργίας: 18-Ιού-2016
Πληροφορίες Τεκμηρίου
Είδος Τεκμηρίου: Κεφάλαιο Συγγράμματος
URI: http://hdl.handle.net/11419/6409
Βιβλιογραφική Αναφορά:Πανηγυράκης, Γ. 2016. Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Digital Marketing): Η περίπτωση της LACTA. [Κεφάλαιο Συγγράμματος]. Στο Πανηγυράκης, Γ. 2016. Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις - Μελέτες περιπτώσεων. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα:Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. κεφ 8. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/6409
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελεί μέρος του: Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις - Μελέτες περιπτώσεων
Άδεια Χρήσης: Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα
Σχετικά Μαθήματα: 
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ [ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ]
Γραφιστική Επιμέλεια: Αναπλιώτης, Δημήτριος
Εμφανίζεται στις συλλογές:Οικονομικές, Πολιτικές, Κοινωνικές και Γεωπονικές Επιστήμες

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:

Μορφότυπο Μέγεθος Περιγραφή
Adobe PDF828,31 kB-KατεβάστεΔείτε

Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Όροι χρήσης HEAL-Link © 2015

HEAL-Link NTUA GRNET European Union EDULLL ESPA