DSpace

Πληροφορίες Τίτλου
Τίτλος: Γραμματικές λειτουργίες και (κενά) ορίσματα
Συγγραφείς:Ρούσσου, Άννα
Κριτικός Αναγνώστης: Γεωργιαφέντης, Μιχαήλ
Σχολές/Τμήματα: ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Θέμα: 
Λέξεις-κλειδιά: 
ΜΙΝΙΜΑΛΙΣΜΟΣ
ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ
ΣΥΜΦΩΝΙΑ
ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΠΟΙΗΣΗ
ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
ΑΛΥΣΙΔΑ
ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ
ΑΝΙΧΝΕΥΤΗΣ
ΣΚΟΠΟΣ
Περιγραφή
Περίληψη: 
Tο κεφάλαιο αυτό εστιάζει στη σχέση μεταξύ ορισμάτων και γραμματικών λειτουργιών. Αποτελείται από 3 βασικές ενότητες και ακολουθούν η ανακεφαλαίωση, ο οδηγός περαιτέρω μελέτης, οι βιβλιογραφικές αναφορές και οι ενδεικτικές ασκήσεις. Η πρώτη ενότητα εισάγει τον βασικό μηχανισμό της Συμφωνίας και τον ρόλο που παίζει στην εσωτερική συγχώνευση (μετακίνηση). Η δεύτερη ενότητα εστιάζει στην πραγμάτωση του υποκειμένου και πιο συγκεκριμένα στην παράμετρο παράλειψης του υποκειμένου, τις συνθήκες κάτω από τις οποίες αυτό είναι εφκτό και τις διαφορετικές ερμηνείες που μπορεί να λάβει αυτό διαγλωσσικά. Η τρίτη ενότητα εξετάζει την περίπτωση του κενού αντικειμένου, τα περιβάλλοντα στα οποία αυτό είναι εφικτό και τις διαφορετικές ερμηνείες που σχετίζονται με το κενό αντικείμενο. Το κεφάλαιο αυτό oλοκληρώνει την παρουσίαση των βασικών συντακτικών διεργασιών (συγχώνευση, εσωτερική/εξωτερική, και Συμφωνία), και εισάγει τον αναγνώστη στη μελέτη των διαγλωσσικών διαφορών σε εμπειρικό επίπεδο στη βάση μια καλά μελετημένης παραμέτρου, αυτής του κενού υποκειμένου (με ό,τι συνεπάγεται για το κενό αντικείμενο).
Πίνακας Περιεχομένων: 
Γραμματικές λειτουργίες και (κενά) ορίσματα
5.1. Το συντακτικό υποκείμενο και η διαδικασία της Συμφωνίας
5.2. Το κενό υποκείμενο
5.2.1. Το κενό υποκείμενο ως όρισμα
5.2.2. Η ερμηνεία του κενού υποκειμένου
5.2.3. Το κενό υποκείμενο ως πλεοναστικό
5.3. Το κενό αντικείμενο
5.3.1. Η ερμηνεία του κενού αντικειμένου
5.3.2. Η συντακτική αναπαράσταση του αντικειμένου
5.4. Ανακεφαλαίωση
5.5. Οδηγός περαιτέρω μελέτης
Βιβλιογραφικές αναφορές
Κριτήρια αξιολόγησης
Κριτήριο αξιολόγησης 1
Οδηγίες για την απάντηση
Κριτήριο αξιολόγησης 2
Οδηγίες για την απάντηση
Κριτήριο αξιολόγησης 3
Οδηγίες για την απάντηση
Ημερομηνία Δημιουργίας: 2015
Πληροφορίες Τεκμηρίου
Είδος Τεκμηρίου: Κεφάλαιο Συγγράμματος
URI: http://hdl.handle.net/11419/586
Βιβλιογραφική Αναφορά:Ρούσσου, Ά. 2015. Γραμματικές λειτουργίες και (κενά) ορίσματα. [Κεφάλαιο Συγγράμματος]. Στο Ρούσσου, Ά. 2015. Σύνταξη. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα:Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. κεφ 5. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/586
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελεί μέρος του: Σύνταξη
Άδεια Χρήσης: Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα
Σχετικά Μαθήματα: 
1. ΣΥΝΤΑΞΗ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ, ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ]
2. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ, ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ]
3. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ [ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ, ΣΧΟΛΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ, ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ]
4. ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ : ΣΥΝΤΑΞΗ [ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, ΣΧΟΛΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ, ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ]
5. Σύνταξη [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ, ΣΧΟΛΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ, ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ]
6. ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ]
7. Γραμματική της Νέας Ελληνικής [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ, ΣΧΟΛΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ, ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ]
8. ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ]
9. ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ]
10. ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ, ΣΧΟΛΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ, ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ]
Γλωσσική Επιμέλεια: Φραγκάκη, Γεωργία
Τεχνική Επεξεργασία: Αγγελάκος, Ιωάννης
Τύπος έκδοσης: Εκδόσεις Κάλλιπος
Εμφανίζεται στις συλλογές:Ανθρωπιστικές και Νομικές Επιστήμες, Επιστήμες Τεχνών και Γραμμάτων

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:

Μορφότυπο Μέγεθος Περιγραφή
Adobe PDF962,03 kB-KατεβάστεΔείτε

Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Όροι χρήσης HEAL-Link © 2015

HEAL-Link NTUA GRNET European Union EDULLL ESPA