Πληροφορίες Τίτλου | |
Μαθησιακές δυσκολίες - διδακτικές παρεμβάσεις |
|
Συγγραφείς: |
Τζιβινίκου, Σωτηρία |
Κριτικός Αναγνώστης: |
Γαλαντόμος, Ιωάννης |
Θεματικές Κατηγορίες: | ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΑΝΑ ΟΜΑΔΑ) > ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ > ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ > ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ) ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ > ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ) > ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ > ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΕΥΡΕΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ) > ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ > ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ > ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ) > ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ > ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ > ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ |
Λέξεις-κλειδιά: |
Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις
Στρατηγικές Ανταπόκριση στη Διδασκαλία Ανταπόκριση στην Παρέμβαση Διδακτικές Προσεγγίσεις Εκπαιδευτική Υποστήριξη Εκπαιιδευτικές Διευκολύνσεις Εκπαιδευτικές Προσαρμογές Προσαρμοσμένο Διδακτικό Υλικό Αξιολόγηση ΜΔ Σχεδιασμός Μαθήματος Πολυεπίπεδη Διδασκαλία |
Περιγραφή | |
Περίληψη: |
Το προτεινόμενο βιβλίο πραγματεύεται τα ζητήματα που σχετίζονται με τις μαθησιακές δυσκολίες (ΜΔ), υιοθετώντας εκ προοιμίου τη θέση ότι οι μαθητές με ΜΔ έχουν τη δυνατότητα να πετύχουν ακαδημαϊκά και κοινωνικά, με τις κατάλληλες, έγκαιρες και αποτελεσματικές διδακτικές παρεμβάσεις.Αποτελείται από επτά κεφάλαια. * Τα δύο πρώτα κεφάλαια πραγματεύονται τις βασικές έννοιες, τους ορισμούς και τις θεωρητικές προσεγγίσεις που καταγράφονται στη διεθνή βιβλιογραφία καθώς αποτελούν τα σημαντικότερα θέματα συζήτησης και επιστημονικής αντιπαράθεσης στο χώρο των ΜΔ.* Το 3ο κεφ αναφέρεται στην πολυεπίπεδη διδασκαλία, ενώ το επόμενο 4ο κεφ, αναφέρεται στους τρόπους υποστήριξης των μαθητών με ΜΔ στη γενική τάξη, δίνοντας έμφαση στις διαβαθμισμένης έντασης, τροποποιήσεις και προσαρμογές του προγράμματος για να γίνει πιο προσβάσιμο από όλους τους μαθητές.* Τα επόμενα 2 κεφάλαια, δίνουν έμφαση στις στρατηγικές διδασκαλίας και μάθησης για τα βασικά ακαδημαϊκά αντικείμενα, ανάγνωση, γραφή και μαθηματικά, με στόχο την αύξηση της αποτελεσματικότητας της μάθησης και της σχολικής επιτυχίας.* Το τελευταίο, το 7ο κεφ περιλαμβάνει χρηστικό υλικό τόσο για τους ειδικούς παιδαγωγούς των τμημάτων ένταξης, των ΚΕΔΔΥ και των ΕΔΕΑΥ, όσο και των εκπαιδευτικών των τυπικών τάξεων, όπως διαγνωστικά εργαλεία, και σχέδια διδασκαλιών και παρεμβάσεων. Προτείνονται καλές πρακτικές και υποστηρίζεται η χρήση ΤΠΕ.* Το κάθε κεφάλαιο βασίζεται στη διεθνή και ελληνική βιβλιογραφία, υπακούοντας στην επιστημονική και ηθική δεοντολογία, ώστε να μπορεί να αποτελέσει το κατάλληλο υποστηρικτικό υλικό για τα προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα.* Στο τέλος κάθε κεφαλαίου, υπάρχουν ερωτήσεις κατανόησης, και οι σχετικές απαντήσεις για τον έλεγχο και την υποβοήθηση της μάθησης.
|
Γλωσσική Επιμέλεια: |
Κίτσιου, Σταυρούλα |
Τεχνική Επεξεργασία: |
Ταζές, Δημήτρης Λουκέρη, Σοφία |
Άλλοι συντελεστές: |
Εικόνα εξωφύλλου: Σοφία Γεωργιάδη |
Τύπος: |
Προπτυχιακό εγχειρίδιο |
Ημερομηνία Δημιουργίας: | 2015 |
Πληροφορίες Τεκμηρίου | |
ISBN |
978-960-603-500-5 |
Άδεια Χρήσης: |
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές (CC BY-NC-ND 4.0) |
DOI | http://dx.doi.org/10.57713/kallipos-504 |
Handle | http://hdl.handle.net/11419/5332 |
Βιβλιογραφική Αναφορά: | Τζιβινίκου, Σ. (2015). Μαθησιακές δυσκολίες - διδακτικές παρεμβάσεις [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-504 |
Γλώσσα: |
Ελληνικά |
Αποτελείται από: |
1. Μαθησιακές Δυσκολίες: Ορισμοί και βασικές έννοιες 2. Αξιολόγηση Μαθησιακών Δυσκολιών 3. Ανταπόκριση στη διδασκαλία και την παρέμβαση -RtI 4. Προσαρμογές αναλυτικού προγράμματος και διδασκαλίας για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες 5. Ανάπτυξη ανάγνωσης και γραφής - Διδακτικές παρεμβάσεις 6. Δυσκολίες στα μαθηματικά - διδακτικές παρεμβάσεις 7. Σταθμισμένα και άτυπα κριτήρια αξιολόγησης μαθησιακών δυσκολιών |
Αριθμός σελίδων |
254 |
Προέλευση έκδοσης: |
Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις |
Μπορείτε να δείτε επίσης | |
Σχόλια Χρηστών | |
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα δημοσιευμένα σχόλια! | |