DSpace

Πληροφορίες Τίτλου
Τίτλος: Μαθησιακές δυσκολίες - διδακτικές παρεμβάσεις
Συγγραφείς:Τζιβινίκου, Σωτηρία
Κριτικός Αναγνώστης: Γαλαντόμος, Ιωάννης
Σχολές/Τμήματα: ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Θέμα: 
Λέξεις-κλειδιά: 
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ
ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ
ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΠΟΛΥΕΠΙΠΕΔΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Περιγραφή
Περίληψη: 
Το προτεινόμενο βιβλίο πραγματεύεται τα ζητήματα που σχετίζονται με τις μαθησιακές δυσκολίες (ΜΔ), υιοθετώντας εκ προοιμίου τη θέση ότι οι μαθητές με ΜΔ έχουν τη δυνατότητα να πετύχουν ακαδημαϊκά και κοινωνικά, με τις κατάλληλες, έγκαιρες και αποτελεσματικές διδακτικές παρεμβάσεις.

Αποτελείται από επτά κεφάλαια.

* Τα δύο πρώτα κεφάλαια πραγματεύονται τις βασικές έννοιες, τους ορισμούς και τις θεωρητικές προσεγγίσεις που καταγράφονται στη διεθνή βιβλιογραφία καθώς αποτελούν τα σημαντικότερα θέματα συζήτησης και επιστημονικής αντιπαράθεσης στο χώρο των ΜΔ.

* Το 3ο κεφ αναφέρεται στην πολυεπίπεδη διδασκαλία, ενώ το επόμενο 4ο κεφ, αναφέρεται στους τρόπους υποστήριξης των μαθητών με ΜΔ στη γενική τάξη, δίνοντας έμφαση στις διαβαθμισμένης έντασης, τροποποιήσεις και προσαρμογές του προγράμματος για να γίνει πιο προσβάσιμο από όλους τους μαθητές.

* Τα επόμενα 2 κεφάλαια, δίνουν έμφαση στις στρατηγικές διδασκαλίας και μάθησης για τα βασικά ακαδημαϊκά αντικείμενα, ανάγνωση, γραφή και μαθηματικά, με στόχο την αύξηση της αποτελεσματικότητας της μάθησης και της σχολικής επιτυχίας.

* Το τελευταίο, το 7ο κεφ περιλαμβάνει χρηστικό υλικό τόσο για τους ειδικούς παιδαγωγούς των τμημάτων ένταξης, των ΚΕΔΔΥ και των ΕΔΕΑΥ, όσο και των εκπαιδευτικών των τυπικών τάξεων, όπως διαγνωστικά εργαλεία, και σχέδια διδασκαλιών και παρεμβάσεων. Προτείνονται καλές πρακτικές και υποστηρίζεται η χρήση ΤΠΕ.

* Το κάθε κεφάλαιο βασίζεται στη διεθνή και ελληνική βιβλιογραφία, υπακούοντας στην επιστημονική και ηθική δεοντολογία, ώστε να μπορεί να αποτελέσει το κατάλληλο υποστηρικτικό υλικό για τα προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα.

* Στο τέλος κάθε κεφαλαίου, υπάρχουν ερωτήσεις κατανόησης, και οι σχετικές απαντήσεις για τον έλεγχο και την υποβοήθηση της μάθησης.
Ημερομηνία Δημιουργίας: 2015
Πληροφορίες Τεκμηρίου
Είδος Τεκμηρίου: Σύγγραμμα
URI: http://hdl.handle.net/11419/5332
ISBN: 978-960-603-500-5
ID Ευδόξου: 59303531
Βιβλιογραφική Αναφορά:Τζιβινίκου, Σ., 2015. Μαθησιακές δυσκολίες - διδακτικές παρεμβάσεις. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα:Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/5332
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελείται από: 1. Μαθησιακές Δυσκολίες: Ορισμοί και βασικές έννοιες
2. Αξιολόγηση Μαθησιακών Δυσκολιών
3. Ανταπόκριση στη διδασκαλία και την παρέμβαση -RtI
4. Προσαρμογές αναλυτικού προγράμματος και διδασκαλίας για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
5. Ανάπτυξη ανάγνωσης και γραφής - Διδακτικές παρεμβάσεις
6. Δυσκολίες στα μαθηματικά - διδακτικές παρεμβάσεις
7. Σταθμισμένα και άτυπα κριτήρια αξιολόγησης μαθησιακών δυσκολιών
Άδεια Χρήσης: Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα
Σχετικά Μαθήματα: 
1. Μαθησιακές δυσκολίες [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ]
2. Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις στις μαθησιακές δυσκολίες [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ]
3. Πρακτική άσκηση Ειδικής Αγωγής σε ΣΜΕΑ 1 [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ]
4. Πρακτική άσκηση Ειδικής Αγωγής σε ΣΜΕΑ 2 [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ]
5. Μαθησιακές Δυσκολίες [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ]
6. ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΔΥΣΛΕΞΙΑ : ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ. [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ]
7. ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ [ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ, ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ, ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ]
8. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ [ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ, ΣΧΟΛΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ, ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ & ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ]
Γλωσσική Επιμέλεια: Κίτσιου, Σταυρούλα
Τεχνική Επεξεργασία: Λουκέρη, Σοφία
Τύπος έκδοσης: Εκδόσεις Κάλλιπος
Εμφανίζεται στις συλλογές:Ανθρωπιστικές και Νομικές Επιστήμες, Επιστήμες Τεχνών και Γραμμάτων

Thumbnail

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:

Μορφότυπο Μέγεθος Περιγραφή
Adobe PDF24,5 MB-KατεβάστεΔείτε
Electronic Publication13,87 MB-KατεβάστεΔείτε

Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Όροι χρήσης HEAL-Link © 2015

HEAL-Link NTUA GRNET European Union EDULLL ESPA