Adobe PDF (24.5 MB)
EPUB (13.87 MB)
Download
Table of Contents - Adobe PDF (220.4 kB)
Brochure
Download
User comments
Title Details:
Μαθησιακές δυσκολίες - διδακτικές παρεμβάσεις
Authors: Tzivinikou, Sotiria
Reviewer: Galantomos, Ioannis
Subject: HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > EDUCATION (BY GROUP) > SPECIAL (NEEDS) EDUCATION
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > DIDACTICS
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > TEACHING AND LEARNING (PROCESSES AND METHODOLOGY)
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > EDUCATION (BY GROUP) > SPECIAL (NEEDS) EDUCATION
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > TEACHING AND LEARNING (PROCESSES AND METHODOLOGY) > LEARNING PROCESS
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > THEORY OF EDUCATION (BROAD EDUCATIONAL CONCEPTS) > EDUCATIONAL METHODS > TEACHING METHODS
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > TEACHING AND LEARNING (PROCESSES AND METHODOLOGY) > TEACHING > TEACHING METHODS > REMEDIAL TEACHING
Keywords:
Learning Disabilities
Educational Intervention
Strategies
Responce To Instruction
Responce To Intervention
Instructional Approaches
Assessment
Accommodations
Modifications
Adaptations
Adaptive Tools And Materials
Lesson Plans
Multileveled Instruction
Description:
Abstract:
Το προτεινόμενο βιβλίο πραγματεύεται τα ζητήματα που σχετίζονται με τις μαθησιακές δυσκολίες (ΜΔ), υιοθετώντας εκ προοιμίου τη θέση ότι οι μαθητές με ΜΔ έχουν τη δυνατότητα να πετύχουν ακαδημαϊκά και κοινωνικά, με τις κατάλληλες, έγκαιρες και αποτελεσματικές διδακτικές παρεμβάσεις.

Αποτελείται από επτά κεφάλαια.

* Τα δύο πρώτα κεφάλαια πραγματεύονται τις βασικές έννοιες, τους ορισμούς και τις θεωρητικές προσεγγίσεις που καταγράφονται στη διεθνή βιβλιογραφία καθώς αποτελούν τα σημαντικότερα θέματα συζήτησης και επιστημονικής αντιπαράθεσης στο χώρο των ΜΔ.

* Το 3ο κεφ αναφέρεται στην πολυεπίπεδη διδασκαλία, ενώ το επόμενο 4ο κεφ, αναφέρεται στους τρόπους υποστήριξης των μαθητών με ΜΔ στη γενική τάξη, δίνοντας έμφαση στις διαβαθμισμένης έντασης, τροποποιήσεις και προσαρμογές του προγράμματος για να γίνει πιο προσβάσιμο από όλους τους μαθητές.

* Τα επόμενα 2 κεφάλαια, δίνουν έμφαση στις στρατηγικές διδασκαλίας και μάθησης για τα βασικά ακαδημαϊκά αντικείμενα, ανάγνωση, γραφή και μαθηματικά, με στόχο την αύξηση της αποτελεσματικότητας της μάθησης και της σχολικής επιτυχίας.

* Το τελευταίο, το 7ο κεφ περιλαμβάνει χρηστικό υλικό τόσο για τους ειδικούς παιδαγωγούς των τμημάτων ένταξης, των ΚΕΔΔΥ και των ΕΔΕΑΥ, όσο και των εκπαιδευτικών των τυπικών τάξεων, όπως διαγνωστικά εργαλεία, και σχέδια διδασκαλιών και παρεμβάσεων. Προτείνονται καλές πρακτικές και υποστηρίζεται η χρήση ΤΠΕ.

* Το κάθε κεφάλαιο βασίζεται στη διεθνή και ελληνική βιβλιογραφία, υπακούοντας στην επιστημονική και ηθική δεοντολογία, ώστε να μπορεί να αποτελέσει το κατάλληλο υποστηρικτικό υλικό για τα προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα.

* Στο τέλος κάθε κεφαλαίου, υπάρχουν ερωτήσεις κατανόησης, και οι σχετικές απαντήσεις για τον έλεγχο και την υποβοήθηση της μάθησης.
Linguistic Editors: Kitsiou, Stavroula
Technical Editors: Loukeri, Sofia
Type: Undergraduate textbook
Creation Date: 2015
Item Details:
ISBN 978-960-603-500-5
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr
DOI http://dx.doi.org/10.57713/kallipos-504
Handle http://hdl.handle.net/11419/5332
Bibliographic Reference: Tzivinikou, S. (2015). Μαθησιακές δυσκολίες - διδακτικές παρεμβάσεις [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-504
Language: Greek
Consists of:
1. Μαθησιακές Δυσκολίες: Ορισμοί και βασικές έννοιες
2. Learning disabilities assessment
3. Ανάπτυξη ανάγνωσης και γραφής - Διδακτικές παρεμβάσεις
4. Δυσκολίες στα μαθηματικά - διδακτικές παρεμβάσεις
5. Ανταπόκριση στη διδασκαλία και την παρέμβαση -RtI
6. Προσαρμογές αναλυτικού προγράμματος και διδασκαλίας για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
7. Σταθμισμένα και άτυπα κριτήρια αξιολόγησης μαθησιακών δυσκολιών
Number of pages 200
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions
User comments
There are no published comments available!