Adobe PDF (7.84 MB)
Title Details:
Νευροβιολογικές βάσεις στην ειδική εκπαίδευση, η περίπτωση του συνδρόμου Turner
Authors: Triarchou, Lazaros
Reviewer: Panagis, Georgios
Subject: MEDICINE AND HEALTH SCIENCES, LIFE SCIENCES, BIOLOGICAL SCIENCES > LIFE SCIENCES > MOLECULAR BIOSCIENCES > NEUROSCIENCES
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES
LAW AND SOCIAL SCIENCES > PSYCHOLOGY > PHYSIOLOGICAL PSYCHOLOGY AND NEUROSCIENCE > NEUROPSYCHOLOGY AND NEUROLOGY
Description:
Abstract:
Το κεφάλαιο καλύπτει περιπτώσεις από την αναπτυξιακή νευροπαθολογία με συγκεκριμένα παραδείγματα γενετικών συνδρόμων από την ειδική αγωγή, καθώς και κάποια στοιχεία για τη νευροβιολογία των προικισμένων και ταλαντούχων ατόμων. Το έντονο ενδιαφέρον για τη βιολογική πληροφόρηση σε μια επιστημονική προσέγγιση της ειδικής αγωγής αποτελεί ουσιαστική μαρτυρία για την ανάγκη της γνώσης σε ένα χώρο με ραγδαίες ερευνητικές εξελίξεις. Έμφαση δίδεται στα πορίσματα της Γενετικής, της Νευροπαθολογίας και των Γνωστικών Επιστημών.
Technical Editors: Koumartzis, Nikolaos
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/5175
Bibliographic Reference: Triarchou, L. (2015). Νευροβιολογικές βάσεις στην ειδική εκπαίδευση, η περίπτωση του συνδρόμου Turner [Chapter]. In Triarchou, L. 2015. Neurobiological bases in Education [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/5175
Language: Greek
Is Part of: Neurobiological bases in Education
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions