Title Details: | |
Νευροβιολογικές βάσεις στην ειδική εκπαίδευση, η περίπτωση του συνδρόμου Turner |
|
Authors: |
Triarchou, Lazaros |
Reviewer: |
Panagis, Georgios |
Subject: | MEDICINE AND HEALTH SCIENCES, LIFE SCIENCES, BIOLOGICAL SCIENCES > LIFE SCIENCES > MOLECULAR BIOSCIENCES > NEUROSCIENCES HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES LAW AND SOCIAL SCIENCES > PSYCHOLOGY > PHYSIOLOGICAL PSYCHOLOGY AND NEUROSCIENCE > NEUROPSYCHOLOGY AND NEUROLOGY |
Description: | |
Abstract: |
Το κεφάλαιο καλύπτει περιπτώσεις από την αναπτυξιακή νευροπαθολογία με συγκεκριμένα παραδείγματα γενετικών συνδρόμων από την ειδική αγωγή, καθώς και κάποια στοιχεία για τη νευροβιολογία των προικισμένων και ταλαντούχων ατόμων. Το έντονο ενδιαφέρον για τη βιολογική πληροφόρηση σε μια επιστημονική προσέγγιση της ειδικής αγωγής αποτελεί ουσιαστική μαρτυρία για την ανάγκη της γνώσης σε ένα χώρο με ραγδαίες ερευνητικές εξελίξεις. Έμφαση δίδεται στα πορίσματα της Γενετικής, της Νευροπαθολογίας και των Γνωστικών Επιστημών.
|
Technical Editors: |
Koumartzis, Nikolaos |
Type: |
Chapter |
Creation Date: | 2015 |
Item Details: | |
License: |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr |
Handle | http://hdl.handle.net/11419/5175 |
Bibliographic Reference: | Triarchou, L. (2015). Νευροβιολογικές βάσεις στην ειδική εκπαίδευση, η περίπτωση του συνδρόμου Turner [Chapter]. In Triarchou, L. 2015. Neurobiological bases in Education [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/5175 |
Language: |
Greek |
Is Part of: |
Neurobiological bases in Education |
Publication Origin: |
Kallipos, Open Academic Editions |