DSpace

Πληροφορίες Τίτλου
Τίτλος: ΣΤΙΛ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΣΤΙΛ
Συγγραφείς:Υψηλάντης, Γεώργιος
Μουτή, Άννα
Κριτικός Αναγνώστης: Αρβανίτης, Παναγιώτης
Σχολές/Τμήματα: ΤΜΗΜΑ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ, ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Θέμα: 
Λέξεις-κλειδιά: 
ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ
ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΣΤΙΛ
ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΚΙΝΗΤΡΟ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Περιγραφή
Περίληψη: 
Τα στιλ μάθησης αποτελούν μια έννοια άμεσα συνδεδεμένη με τον τρόπο. Αυτή είναι και μια από τις σημαντικότερες παραμέτρους που διέπουν τα στιλ μάθησης, ότι δηλαδή με βάση τα στιλ δε διαχωρίζονται οι καλοί από τους κακούς, απλά εντοπίζονται διαφορές στον τρόπο, στην προσωπική προτίμηση, η οποία προτίμηση ενδέχεται να είναι και σταθερή και αμετάβλητη. Σε αυτό το σημείο είναι που η έννοια του γνωστικού στιλ παρεμβαίνει δραστικά καθώς, όπως θα αναφέρουμε και αργότερα σε αυτό το κεφάλαιο, το στοιχείο της σταθερότητας είναι αυτό που χαρακτηρίζει κυρίως την έννοια του γνωστικού στιλ. Ο Dornyei (2005:123), εύστοχα αναφέρει ότι το πεδίο των στιλ μάθησης δεν έχει ευδιάκριτα σύνορα και είναι μια ανοιχτή περιοχή. Εξαρτάται λοιπόν από μας και από την προοπτική από την οποία τα βλέπουμε, το πού θα θέσουμε τα όρια της έρευνάς μας. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να εξετάσουμε τα στιλ μάθησης και το γνωστικό στιλ ως κάποιες δομές επεξεργασίας των πληροφοριών και των μαθησιακών συμπεριφορών.
Ημερομηνία Δημιουργίας: 2015
Πληροφορίες Τεκμηρίου
Είδος Τεκμηρίου: Κεφάλαιο Συγγράμματος
URI: http://hdl.handle.net/11419/5002
Βιβλιογραφική Αναφορά:Υψηλάντης, Γ., Μουτή, Ά. 2015. ΣΤΙΛ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΣΤΙΛ. [Κεφάλαιο Συγγράμματος]. Στο Υψηλάντης, Γ., Μουτή, Ά. 2015. Ατομικές διαφορές στην απόκτηση/εκμάθηση δεύτερης γλώσσας: στιλ και στρατηγικές μάθησης. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα:Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. κεφ 3. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/5002
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελεί μέρος του: Ατομικές διαφορές στην απόκτηση/εκμάθηση δεύτερης γλώσσας: στιλ και στρατηγικές μάθησης
Άδεια Χρήσης: Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα
Σχετικά Μαθήματα: 
1. Θεωρίες απόκτησης δεύτερης γλώσσας [ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ, ΣΧΟΛΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ, ΤΜΗΜΑ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ]
2. Θεωρίες γλωσσικής πρόσκτησης [ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ, ΣΧΟΛΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ, ΤΜΗΜΑ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ]
Γλωσσική Επιμέλεια: Παπαδοπούλου, Θεοδώρα
Τύπος έκδοσης: Εκδόσεις Κάλλιπος
Εμφανίζεται στις συλλογές:Ανθρωπιστικές και Νομικές Επιστήμες, Επιστήμες Τεχνών και Γραμμάτων

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:

Μορφότυπο Μέγεθος Περιγραφή
Adobe PDF1,13 MB-KατεβάστεΔείτε

Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Όροι χρήσης HEAL-Link © 2015

HEAL-Link NTUA GRNET European Union EDULLL ESPA