Adobe PDF (609.57 kB)
Title Details:
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Authors: Ypsilantis, Georgios
Mouti, Anna
Reviewer: Arvanitis, Panagiotis
Subject: HUMANITIES AND ARTS > LINGUISTICS > FIELDS OF LINGUISTICS > APPLIED LINGUISTICS > (HUMAN) LANGUAGE INSTRUCTION > FOREIGN LANGUAGE INSTRUCTION
HUMANITIES AND ARTS > LINGUISTICS > FIELDS OF LINGUISTICS > APPLIED LINGUISTICS
HUMANITIES AND ARTS > LINGUISTICS > FIELDS OF LINGUISTICS > APPLIED LINGUISTICS > (HUMAN) LANGUAGE INSTRUCTION > FOREIGN LANGUAGE INSTRUCTION
Keywords:
Personal Differences
Cognitive Style
Second Language Learning
Motivation
Learning Strategies
Description:
Abstract:
Η κατηγοριοποίηση των προσωπικών διαφορών υπήρξε προβληματική (και ο εντοπισμός επίσης), καθώς ορισμένες από αυτές τις μεταβλητές είναι δύσκολο να παρατηρηθούν, όπως η κλίση, το κίνητρο ή το άγχος. Οι τίτλοι ομπρέλα που βρίσκει κανείς στην σχετική βιβλιογραφία είναι συγκινησιακοί, κοινωνικοί, γνωστικοί παράγοντες αλλά και παράγοντες ικανότητας και κλίσης ή κινήτρου.
Ενδεικτικά θα μπορούσαμε να εντοπίσουμε δύο βασικές κατηγορίες, αυτές που αφορούν σε προσωπικά χαρακτηριστικά για τον κάθε μαθητή και αυτές που αφορούν γενικά σε όλους τους μαθητές. Στα προσωπικά χαρακτηριστικά θα αναφέραμε το άγχος της μετάβασης σε ένα νέο τόπο (χώρα), το αίσθημα της οικογενειακής ασφάλειας, ή την χρήση μίας προσωπικής μαθησιακής agenda. Στα γενικά χαρακτηριστικά θα τοποθετούσαμε το κίνητρο (που μπορεί να αλλάξει μέσα στον χρόνο) ή την κλίση (που παραμένει σταθερή).
Linguistic Editors: Papadopoulou, Theodora
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/5001
Bibliographic Reference: Ypsilantis, G., & Mouti, A. (2015). ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ [Chapter]. In Ypsilantis, G., & Mouti, A. 2015. Ατομικές διαφορές στην απόκτηση/εκμάθηση δεύτερης γλώσσας: στιλ και στρατηγικές μάθησης [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. chapter 1. http://hdl.handle.net/11419/5001
Language: Greek
Is Part of: Ατομικές διαφορές στην απόκτηση/εκμάθηση δεύτερης γλώσσας: στιλ και στρατηγικές μάθησης
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions