DSpace

Πληροφορίες Τίτλου
Τίτλος: Ο ρόλος της κουλτούρας στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών
Συγγραφείς:Χυτήρης, Λεωνίδας
Άννινος, Λουκάς
Κριτικός Αναγνώστης: Παντουβάκης, Άγγελος
Σχολές/Τμήματα: ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Θέμα: 
Λέξεις-κλειδιά: 
ΠΟΙΟΤΗΤΑ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ
ΜΕΤΡΗΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Περιγραφή
Περίληψη: 
Στο κεφάλαιο αυτό αναλύεται η σημασία της κουλτούρας για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Παρουσιάζονται τα είδη της κουλτούρας, οι βασικές της παράμετροι, ο τρόπος με τον οποίο η εθνική και η οργανωσιακή κουλτούρα επιδρούν στη διοίκηση και στην ποιότητα των υπηρεσιών.
Ημερομηνία Δημιουργίας: 2015
Πληροφορίες Τεκμηρίου
Είδος Τεκμηρίου: Κεφάλαιο Συγγράμματος
URI: http://hdl.handle.net/11419/4986
Βιβλιογραφική Αναφορά:Χυτήρης, Λ., Άννινος, Λ. 2015. Ο ρόλος της κουλτούρας στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. [Κεφάλαιο Συγγράμματος]. Στο Χυτήρης, Λ., Άννινος, Λ. 2015. Διοίκηση και ποιότητα υπηρεσιών. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα:Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. κεφ 6. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/4986
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελείται από: Τεστ Κεφαλαίου 6
Αποτελεί μέρος του: Διοίκηση και ποιότητα υπηρεσιών
Άδεια Χρήσης: Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα
Σχετικά Μαθήματα: 
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΣΧΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ]
Γλωσσική Επιμέλεια: Ψαθά, Ελένη
Τεχνική Επεξεργασία: Λιόμας, Ιωάννης
Τύπος έκδοσης: Εκδόσεις Κάλλιπος
Εμφανίζεται στις συλλογές:Οικονομικές, Πολιτικές, Κοινωνικές και Γεωπονικές Επιστήμες

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:

Μορφότυπο Μέγεθος Περιγραφή
Adobe PDF661,55 kB-KατεβάστεΔείτε

Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Όροι χρήσης HEAL-Link © 2015

HEAL-Link NTUA GRNET European Union EDULLL ESPA