DSpace

Πληροφορίες Τίτλου
Τίτλος: Σχεδιασμός και βελτίωση διαδικασίας της υπηρεσίας
Συγγραφείς:Χυτήρης, Λεωνίδας
Άννινος, Λουκάς
Κριτικός Αναγνώστης: Παντουβάκης, Άγγελος
Σχολές/Τμήματα: ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Θέμα: 
Λέξεις-κλειδιά: 
ΠΟΙΟΤΗΤΑ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ
ΜΕΤΡΗΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Περιγραφή
Περίληψη: 
Το τέταρτο κεφάλαιο περιγράφει την έννοια της διαδικασίας και της σημασίας της για τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών. Παρουσιάζονται τα βασικά στοιχεία τα οποία πρέπει να ληφθούν υπόψη για τον σχεδιασμό της διαδικασίας της υπηρεσίας, ο ρόλος της τεχνολογίας αλλά και οι μέθοδοι οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αξιολόγηση και βελτίωσή της.
Ημερομηνία Δημιουργίας: 2015
Πληροφορίες Τεκμηρίου
Είδος Τεκμηρίου: Κεφάλαιο Συγγράμματος
URI: http://hdl.handle.net/11419/4984
Βιβλιογραφική Αναφορά:Χυτήρης, Λ., Άννινος, Λ. 2015. Σχεδιασμός και βελτίωση διαδικασίας της υπηρεσίας. [Κεφάλαιο Συγγράμματος]. Στο Χυτήρης, Λ., Άννινος, Λ. 2015. Διοίκηση και ποιότητα υπηρεσιών. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα:Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. κεφ 4. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/4984
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελείται από: Τεστ Κεφαλαίου 4
Αποτελεί μέρος του: Διοίκηση και ποιότητα υπηρεσιών
Άδεια Χρήσης: Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα
Σχετικά Μαθήματα: 
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΣΧΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ]
Γλωσσική Επιμέλεια: Ψαθά, Ελένη
Τεχνική Επεξεργασία: Λιόμας, Ιωάννης
Τύπος έκδοσης: Εκδόσεις Κάλλιπος
Εμφανίζεται στις συλλογές:Οικονομικές, Πολιτικές, Κοινωνικές και Γεωπονικές Επιστήμες

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:

Μορφότυπο Μέγεθος Περιγραφή
Adobe PDF1,19 MB-KατεβάστεΔείτε

Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Όροι χρήσης HEAL-Link © 2015

HEAL-Link NTUA GRNET European Union EDULLL ESPA