Adobe PDF (575.36 kB)
Title Details:
Στρατηγική υπηρεσιών
Authors: Chytiris, Leonidas
Anninos, Loukas
Reviewer: Pantouvakis, Angelos
Subject: LAW AND SOCIAL SCIENCES > ECONOMIC SCIENCES > BUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING > BUSINESS ADMINISTRATION
Keywords:
Quality
Services
Management
Service Quality
Human Resources
Service Quality Measurement
Description:
Abstract:
Το δεύτερο κεφάλαιο του βιβλίου ασχολείται με το θέμα της στρατηγικής των υπηρεσιών. Πιο συγκεκριμένα αναλύεται πως η διοίκηση υπηρεσιών συμβάλλει στην επίτευξη των οργανωσιακών στόχων και αποτελεί στοιχείο ανταγωνιστικότητας, παρουσιάζονται βασικές αρχές διοίκησης υπηρεσιών, τα είδη των στρατηγικών, το τι σημαίνει διαμόρφωση, εφαρμογή και αξιολόγηση στρατηγικής σε περιβάλλον υπηρεσιών. Επιπλέον, γίνεται λόγος για τη στοίχιση της στρατηγικής και των προτύπων ποιότητας υπηρεσιών αλλά και το ρόλο της ηγεσίας.
Linguistic Editors: Psatha, Eleni
Technical Editors: Liomas, Ioannis
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/4983
Bibliographic Reference: Chytiris, L., & Anninos, L. (2015). Στρατηγική υπηρεσιών [Chapter]. In Chytiris, L., & Anninos, L. 2015. MANAGEMENT AND QUALITY OF SERVICES [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/4983
Language: Greek
Consists of: 1. Τεστ Κεφαλαίου 3
Is Part of: MANAGEMENT AND QUALITY OF SERVICES
Number of pages 25
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions