Adobe PDF (5.68 MB)
Πίνακας Περιεχομένων - Adobe PDF (182.38 kB)
Συνοπτικά στοιχεία
Κατεβάστε
Σχόλια Χρηστών
Πληροφορίες Τίτλου
Διοίκηση και ποιότητα υπηρεσιών
Συγγραφείς: Χυτήρης, Λεωνίδας
Άννινος, Λουκάς
Κριτικός Αναγνώστης: Παντουβάκης, Άγγελος
Θεματικές Κατηγορίες: ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ > ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ > ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ > ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Λέξεις-κλειδιά:
ΠΟΙΟΤΗΤΑ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ
ΜΕΤΡΗΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Περιγραφή
Περίληψη:
Κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών παρατηρείται σε παγκόσμιο επίπεδο ραγδαία ανάπτυξη των υπηρεσιών, γεγονός το οποίο απαιτεί σύγχρονη αντίληψη διοίκησης για τον σχεδιασμό και την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Το βιβλίο αφού παρουσιάσει τις διοικητικές λειτουργίες, εστιάζει στην έννοια της υπηρεσίας και τη σημασία της ποιότητας υπηρεσιών. Παρουσιάζονται οι κρίσιμες παράμετροι για τον σχεδιασμό, παροχή και πώληση υπηρεσιών, ενώ δίνεται έμφαση στο ρόλο και την ανάγκη συνεργασίας πελάτη και παρόχου / συστήματος παροχής της υπηρεσίας προκειμένου να διασφαλίζεται η ικανοποίηση και η αφοσίωση του πελάτη. Προτείνονται συγκεκριμένα— σύγχρονα συστήματα και τεχνικές μέτρησης και βελτίωσης της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών και παρουσιάζεται η διαδικασία ανάπτυξης νέων υπηρεσιών. Στόχος του βιβλίου είναι οι αναγνώστες να είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μονάδων παροχής υπηρεσιών και να εφαρμόζουν σύγχρονες αρχές και πρακτικές διοίκησης, να γνωρίζουν πως μπορούν να σχεδιάσουν και να παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες, να μετρούν και να βελτιώνουν μέσα από επιστημονικά τεκμηριωμένες μεθοδολογίες το επίπεδο ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρουν αλλά και να σχεδιάζουν νέες υπηρεσίες με έμφαση στην καινοτομία.
Γλωσσική Επιμέλεια: Ψαθά, Ελένη
Τεχνική Επεξεργασία: Λιόμας, Ιωάννης
Τύπος: Προπτυχιακό εγχειρίδιο
Ημερομηνία Δημιουργίας: 2015
Πληροφορίες Τεκμηρίου
ISBN 978-960-603-145-8
Άδεια Χρήσης: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr
DOI http://dx.doi.org/10.57713/kallipos-537
Handle http://hdl.handle.net/11419/4981
Βιβλιογραφική Αναφορά: Χυτήρης, Λ., & Άννινος, Λ. (2015). Διοίκηση και ποιότητα υπηρεσιών [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://dx.doi.org/10.57713/kallipos-537
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελείται από:
1. Χαρακτηριστικά και ποιότητα υπηρεσιών- Από την ικανοποίηση στην αφοσίωση του πελάτη
2. Στρατηγική υπηρεσιών
3. Σχεδιασμός και βελτίωση διαδικασίας της υπηρεσίας
4. Διοίκηση ανθρώπινων πόρων και υπηρεσίες
5. Ο ρόλος της κουλτούρας στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών
6. Περιβάλλον, αξιοποίηση των πόρων και τεχνολογία στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών
7. Αξιολόγηση και βελτίωση της ποιότητας υπηρεσιών
8. Καινοτομία και ανάπτυξη νέων υπηρεσιών
9. Εισαγωγή στο Διοικείν
Αριθμός σελίδων 243
Προέλευση έκδοσης: Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις
Σχόλια Χρηστών
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα δημοσιευμένα σχόλια!