DSpace

Πληροφορίες Τίτλου
Τίτλος: Δειγματοληψία του εδάφους
Συγγραφείς:Σινάνης, Κωνσταντίνος
Κριτικός Αναγνώστης: Κεραμίδας, Βησσαρίων
Σχολές/Τμήματα: ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ, ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Θέμα: 
Λέξεις-κλειδιά: 
ΕΔΑΦΟΛΟΓΙΑ
ΕΔΑΦΟΧΗΜΕΙΑ
ΕΦAΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΔΑΦΟΛΟΓΙΑ
Περιγραφή
Περίληψη: 
Αναφέρεται η μεθοδολογία που ακολουθείται προκειμένου να ληφθεί ένα δείγμα εδάφους με στόχο να είναι αντιπροσωπευτικό της περιοχή που δειγματολογείται.
Γίνεται αναφορά στους διάφορους τύπους δειγματοληπτών καθώς και στον τρόπο χρήσης τους. Γίνεται αναφορά στο βάθος δειγματοληψίας, το χρόνο και τη συχνότητα δειγματοληψίας.
Τέλος, γίνεται αναφορά στη μεταχείριση του δείγματος μέχρι να οδηγηθεί στο εργαστήριο και αφού φτάσει εκεί, τι προετοιμασία πρέπει να υποστεί μέχρι την ανάλυσή του.
Ημερομηνία Δημιουργίας: 2015
Πληροφορίες Τεκμηρίου
Είδος Τεκμηρίου: Κεφάλαιο Συγγράμματος
URI: http://hdl.handle.net/11419/3501
Βιβλιογραφική Αναφορά:Σινάνης, Κ. 2015. Δειγματοληψία του εδάφους. [Κεφάλαιο Συγγράμματος]. Στο Σινάνης, Κ. 2015. Εργαστηριακές ασκήσεις εδαφολογίας. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα:Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. κεφ 2. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/3501
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελεί μέρος του: Εργαστηριακές ασκήσεις εδαφολογίας
Άδεια Χρήσης: Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα
Σχετικά Μαθήματα: 
1. ΕΔΑΦΟΛΟΓΙΑ [ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ, ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ]
2. ΕΔΑΦΟΛΟΓΙΑ-(Θ+Ε) [ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ]
3. ΕΔΑΦΟΛΟΓΙΑ (Θ+E) [ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ]
Γραφιστική Επιμέλεια: Λουκέρη, Σοφία
Τύπος έκδοσης: Εκδόσεις Κάλλιπος
Εμφανίζεται στις συλλογές:Οικονομικές, Πολιτικές, Κοινωνικές και Γεωπονικές Επιστήμες

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:

Μορφότυπο Μέγεθος Περιγραφή
Adobe PDF2,07 MB-KατεβάστεΔείτε

Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Όροι χρήσης HEAL-Link © 2015

HEAL-Link NTUA GRNET European Union EDULLL ESPA