DSpace

Πληροφορίες Τίτλου
Τίτλος: Ενσωμάτωση και εφαρμογή των αρχών της μάθησης δεξιοτήτων
Συγγραφείς:Τζέτζης, Γεώργιος
Λόλα, Αφροδίτη
Κριτικός Αναγνώστης: Κουρτέσης, Θωμάς
Σχολές/Τμήματα: ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
Θέμα: 
Λέξεις-κλειδιά: 
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Περιγραφή
Περίληψη: 
Στόχος του κεφαλαίου αυτού είναι η εφαρμογή των θεωρητικών μοντέλων της κινητικής απόδοσης και της κινητικής ανάπτυξης στην πράξη ώστε να μπορούν να αξιοποιηθούν σε διαφορετικές δεξιότητες, περιβαλλοντικές συνθήκες και ασκούμενους και να επιφέρουν αποτελεσματικές μαθησιακές εμπειρίες. Στόχος επίσης είναι ο προσδιορισμός των κατάλληλων στρατηγικών ώστε να επιτυγχάνονται διαφορετικοί μαθησιακοί στόχοι.
Ημερομηνία Δημιουργίας: 23-Νοε-2015
Πληροφορίες Τεκμηρίου
Είδος Τεκμηρίου: Κεφάλαιο Συγγράμματος
URI: http://hdl.handle.net/11419/342
Βιβλιογραφική Αναφορά:Τζέτζης, Γ., Λόλα, Α. 2015. Ενσωμάτωση και εφαρμογή των αρχών της μάθησης δεξιοτήτων. [Κεφάλαιο Συγγράμματος]. Στο Τζέτζης, Γ., Λόλα, Α. 2015. Κινητική μάθηση και ανάπτυξη. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα:Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. κεφ 13. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/342
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελεί μέρος του: Κινητική μάθηση και ανάπτυξη
Άδεια Χρήσης: Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα
Σχετικά Μαθήματα: 
1. ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ [ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ, ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ]
2. ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ [ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ, ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ]
Γλωσσική Επιμέλεια: Κατσαρού, Δήμητρα
Τεχνική Επεξεργασία: Spearman, Dennis Arthur
Τύπος έκδοσης: Εκδόσεις Κάλλιπος
Εμφανίζεται στις συλλογές:Ιατρικές Επιστήμες και Επιστήμες της Ζωής

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:

Μορφότυπο Μέγεθος Περιγραφή
Adobe PDF536,09 kB-KατεβάστεΔείτε

Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Όροι χρήσης HEAL-Link © 2015

HEAL-Link NTUA GRNET European Union EDULLL ESPA