Title Details: | |
Constructionism |
|
Authors: |
Dimitriadis, Stavros |
Reviewer: |
Tsiatsos, Thrasyvoulos Konstantinos |
Subject: | MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > COMPUTER SCIENCE > SOFTWARE DEVELOPMENT FUNDAMENTALS |
Keywords: |
Learning Theories
Educational Technologies Educational Software Educational Software Design |
Description: | |
Abstract: |
(Α) Τι είναι η «Συνεργατική μάθηση με Υποστήριξη Υπολογιστή»Τεχνολογικά περιβάλλοντα για τη Συνεργατική Μάθηση (CSCL tools) Σεναριογραφημένη συνεργασία (Scripted Collaboration) (Β) Τεχνολογικά εργαλεία για Μαθησιακή Σχεδίαση (Learning Design)Γλώσσες μοντελοποίησης και IMS-LDΣύγχρονες αρχιτεκτονικές και τεχνολογικά εργαλεία για τη Μαθησιακή ΣχεδίασηCoppercore Learning Design Engine & SLED playerLAMSWebCollage & GLUE-PS!Βοηθήματα Μελέτης
|
Linguistic Editors: |
Konachos, Dimitrios |
Technical Editors: |
Karakostas, Anastasios |
Type: |
Chapter |
Creation Date: | 2015 |
Item Details: | |
License: |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr |
Handle | http://hdl.handle.net/11419/3404 |
Bibliographic Reference: | Dimitriadis, S. (2015). Constructionism [Chapter]. In Dimitriadis, S. 2015. Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτικό λογισμικό [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/3404 |
Language: |
Greek |
Consists of: |
1. Αξιολόγηση |
Is Part of: |
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτικό λογισμικό |
Publication Origin: |
Kallipos, Open Academic Editions |