Adobe PDF (876.4 kB)
Title Details:
Constructionism
Authors: Dimitriadis, Stavros
Reviewer: Tsiatsos, Thrasyvoulos Konstantinos
Subject: MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > COMPUTER SCIENCE > SOFTWARE DEVELOPMENT FUNDAMENTALS
Keywords:
Learning Theories
Educational Technologies
Educational Software
Educational Software Design
Description:
Abstract:
(Α) Τι είναι η «Συνεργατική μάθηση με Υποστήριξη Υπολογιστή»Τεχνολογικά περιβάλλοντα για τη Συνεργατική Μάθηση (CSCL tools) Σεναριογραφημένη συνεργασία (Scripted Collaboration) (Β) Τεχνολογικά εργαλεία για Μαθησιακή Σχεδίαση (Learning Design)Γλώσσες μοντελοποίησης και IMS-LDΣύγχρονες αρχιτεκτονικές και τεχνολογικά εργαλεία για τη Μαθησιακή ΣχεδίασηCoppercore Learning Design Engine & SLED playerLAMSWebCollage & GLUE-PS!Βοηθήματα Μελέτης
Linguistic Editors: Konachos, Dimitrios
Technical Editors: Karakostas, Anastasios
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/3404
Bibliographic Reference: Dimitriadis, S. (2015). Constructionism [Chapter]. In Dimitriadis, S. 2015. Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτικό λογισμικό [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/3404
Language: Greek
Consists of: 1. Αξιολόγηση
Is Part of: Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτικό λογισμικό
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions