ZIP (102.88 kB)
Κατεβάστε
Πληροφορίες Τίτλου
Αξιολόγηση
Συγγραφείς: Δημητριάδης, Σταύρος
Θεματικές Κατηγορίες: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ > ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ / ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ > ΑΡΧΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Λέξεις-κλειδιά:
ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Περιγραφή
Τύπος: Άσκηση
Ημερομηνία Δημιουργίας: 2015
Πληροφορίες Τεκμηρίου
Άδεια Χρήσης: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/3388
Βιβλιογραφική Αναφορά: Δημητριάδης, Σ. (2015). Αξιολόγηση [Άσκηση]. Στο Δημητριάδης, Σ. 2015. Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτικό λογισμικό [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. κεφ 2. https://hdl.handle.net/11419/3388
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελεί μέρος του: Συμπεριφορισμός
Προέλευση έκδοσης: Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις