ZIP
(102.88 kB)
Κατεβάστε
Πληροφορίες Τίτλου | |
Αξιολόγηση |
|
Συγγραφείς: |
Δημητριάδης, Σταύρος |
Θεματικές Κατηγορίες: | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ > ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ / ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ > ΑΡΧΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ |
Λέξεις-κλειδιά: |
ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ |
Περιγραφή | |
Τύπος: |
Άσκηση |
Ημερομηνία Δημιουργίας: | 2015 |
Πληροφορίες Τεκμηρίου | |
Άδεια Χρήσης: |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr |
Handle | http://hdl.handle.net/11419/3388 |
Βιβλιογραφική Αναφορά: | Δημητριάδης, Σ. (2015). Αξιολόγηση [Άσκηση]. Στο Δημητριάδης, Σ. 2015. Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτικό λογισμικό [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. κεφ 2. https://hdl.handle.net/11419/3388 |
Γλώσσα: |
Ελληνικά |
Αποτελεί μέρος του: |
Συμπεριφορισμός |
Προέλευση έκδοσης: |
Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις |