DSpace

Πληροφορίες Τίτλου
Τίτλος: Κινητική μάθηση και ανάπτυξη
Συγγραφείς:Τζέτζης, Γεώργιος
Λόλα, Αφροδίτη
Κριτικός Αναγνώστης: Κουρτέσης, Θωμάς
Σχολές/Τμήματα: ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
Θέμα: 
Λέξεις-κλειδιά: 
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Περιγραφή
Περίληψη: 
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές καθώς και επαγγελματίες της κίνησης (αποκατάστασης) που διδάσκονται θέματα που αφορούν τη μάθηση κινητικών και αθλητικών δεξιοτήτων καθώς και θέματα κινητικής ανάπτυξης.
Οι αναγνώστες θα μπορούν να κατανοήσουν τον ρόλο της μάθησης και της ανάπτυξης των κινητικών δεξιοτήτων στην βελτίωση της κινητικής και αθλητικής απόδοσης καθώς και της εκ νέου μάθησης κινητικών δεξιοτήτων μετά από τραυματισμό σε όλο το φάσμα των ικανοτήτων και των ηλικιών. Γίνεται ανάλυση των εφαρμογών των θεωρητικών μοντέλων που αφορούν την κινητική μάθηση και την κινητική ανάπτυξη σε διάφορα μαθησιακά περιβάλλοντα σε μαθητές, αθλητές ή ατόμων με κινητικά προβλήματα. Γίνεται αναφορά των εφαρμογών της ανατροφοδότησης στο εκπαιδευτικό έργο έτσι ώστε να ενημερωθούν για τις παραμέτρους σωστής εφαρμογής της. Οι βασικές αρχές της κινητικής ανάπτυξης, οι διαφορές και οι ομοιότητες καθώς και οι διαφορετικοί τρόποι αξιολόγησης παρουσιάζονται με σκοπό τη εφαρμογή των κατάλληλων μεθόδων εξάσκησης στις διαφορετικές ηλικίες.
Ημερομηνία Δημιουργίας: 23-Νοέ-2015
Πληροφορίες Τεκμηρίου
Είδος Τεκμηρίου: Σύγγραμμα
URI: http://hdl.handle.net/11419/329
ISBN: 978-960-603-041-3
ID Ευδόξου: 320055
Βιβλιογραφική Αναφορά:Τζέτζης, Γ., Λόλα, Α., 2015. Κινητική μάθηση και ανάπτυξη. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα:Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/329
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελείται από: 1. Εισαγωγή στην κινητική μάθηση και ανάπτυξη
2. Διαδικασία μεθόδευσης πληροφοριών και λήψης αποφάσεων
3. Στάδια της μάθησης
4. Αξιολόγηση της μάθησης
5. Ταξινόμηση κινητικών δεξιοτήτων - αθλημάτων
6. Μεταφορά μάθησης κινητικών δεξιοτήτων και καθορισμός στόχων
7. Κινητική ανάπτυξη
8. Δομικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά των σταδίων ανάπτυξης
9. Κινητική εμπειρογνωμοσύνη και ατομικές διαφορές.
10. Προετοιμασία και υποστήριξη της μαθησιακής εμπειρίας
11. Οργάνωση της εξάσκησης
12. Ανατροφοδότηση και η συμβολή της στη μάθηση των κινητικών δεξιοτήτων
13. Ενσωμάτωση και εφαρμογή των αρχών της μάθησης δεξιοτήτων
Άδεια Χρήσης: Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα
Σχετικά Μαθήματα: 
1. ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ [ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ, ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ]
2. ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ [ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ, ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ]
Γλωσσική Επιμέλεια: Κατσαρού, Δήμητρα
Τεχνική Επεξεργασία: Spearman, Dennis Arthur
Τύπος έκδοσης: Εκδόσεις Κάλλιπος
Εμφανίζεται στις συλλογές:Ιατρικές Επιστήμες και Επιστήμες της Ζωής

Thumbnail

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:

Μορφότυπο Μέγεθος Περιγραφή
Adobe PDF3,27 MB-KατεβάστεΔείτε
Electronic Publication2,39 MB-KατεβάστεΔείτε

Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Όροι χρήσης HEAL-Link © 2015

HEAL-Link NTUA GRNET European Union EDULLL ESPA