Adobe PDF (626.73 kB)
Title Details:
Συνθετικοί χαρακτήρες
Authors: Vosinakis, Spyridon
Reviewer: Chorianopoulos, Konstantinos
Subject: MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > COMPUTER SCIENCE > SYSTEMS FUNDAMENTALS
MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > COMPUTER SCIENCE > GRAPHICS AND VISUALIZATION
MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > COMPUTER SCIENCE > INFORMATION MANAGEMENT > MULTIMEDIA SYSTEMS
ENGINEERING AND TECHNOLOGY > TECHNOLOGICAL SCIENCES AND ENGINEERING > TELECOMMUNICATIONS ENGINEERING AND TECHNOLOGY > WEB TECHNOLOGIES
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > EDUCATIONAL TECHNOLOGY > COMPUTER ASSISTED EDUCATION
Keywords:
Virtual Reality
Virtual Worlds
Social Media
Education
Cultural Heritage
Computer Games
Simulation
Animation
Computer Graphics
Description:
Abstract:
Αντικείμενο του παρόντος κεφαλαίου είναι η δημιουργία και ο χειρισμός συνθετικών χαρακτήρων (ή NPCs, όπως ονομάζονται στο OpenSimulator) μέσω της γλώσσας LSL/OSSL. Παρουσιάζεται με παραδείγματα η εισαγωγή ενός NPC στον κόσμο και οι βασικές ενέργειες που μπορεί να εκτελέσει στο περιβάλλον: ομιλία, εκτέλεση προκαθορισμένων κινήσεων (animations), βάδισμα ή πέταγμα προς κάποια κατεύθυνση, αλλαγή προσανατολισμού, κάθισμα, αλληλεπίδραση με αντικείμενα κ.α. Στη συνέχεια παρουσιάζονται χρήσιμες τεχνικές και παραδείγματα κώδικα για την αξιοποίηση των NPCs σε σύνθετα σενάρια, όπως η κίνηση σε προκαθορισμένο μονοπάτι, η παρακολούθηση ενός άλλου κινούμενου χαρακτήρα ή αντικειμένου κ.α. Τέλος, παρουσιάζονται παραδείγματα και σενάρια συντονισμένης ή ελεύθερης κίνησης πλήθους.
Linguistic Editors: Psatha, Eleni
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/3198
Bibliographic Reference: Vosinakis, S. (2015). Συνθετικοί χαρακτήρες [Chapter]. In Vosinakis, S. 2015. Εικονικοί κόσμοι [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. chapter 11. http://hdl.handle.net/11419/3198
Language: Greek
Is Part of: Εικονικοί κόσμοι
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions