Adobe PDF (1.58 MB)
Title Details:
Κατασκευή περιεχομένου
Authors: Vosinakis, Spyridon
Reviewer: Chorianopoulos, Konstantinos
Subject: MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > COMPUTER SCIENCE > SYSTEMS FUNDAMENTALS
MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > COMPUTER SCIENCE > GRAPHICS AND VISUALIZATION
MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > COMPUTER SCIENCE > INFORMATION MANAGEMENT > MULTIMEDIA SYSTEMS
ENGINEERING AND TECHNOLOGY > TECHNOLOGICAL SCIENCES AND ENGINEERING > TELECOMMUNICATIONS ENGINEERING AND TECHNOLOGY > WEB TECHNOLOGIES
HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > EDUCATIONAL TECHNOLOGY > COMPUTER ASSISTED EDUCATION
Keywords:
Virtual Reality
Virtual Worlds
Social Media
Education
Cultural Heritage
Computer Games
Simulation
Animation
Computer Graphics
Description:
Abstract:
Αντικείμενο του κεφαλαίου είναι η ανάπτυξη και διαμόρφωση του περιεχομένου ενός εικονικού κόσμου με τα εργαλεία που παρέχει το OpenSimulator. Αρχικά παρουσιάζεται η δημιουργία και τοποθέτηση απλών αντικειμένων βασισμένων σε βασικά στερεά (prims), η διαμόρφωση του υλικού τους και η ομαδοποίησή τους σε πιο σύνθετες κατασκευές. Στη συνέχεια αναλύονται σε μεγαλύτερο βάθος οι δυνατότητες παραγωγής περίπλοκων μορφών μέσω προσαρμογής των ιδιοτήτων των βασικών στερεών καθώς και η διαδικασία κατασκευής παραμορφώσιμων αντικειμένων. Περιγράφονται τρόποι εισαγωγής εξωτερικών μοντέλων με τη μορφή ειδικών υφών γλυπτών (sculpted textures) αλλά και πολυγωνικών πλεγμάτων. Στο κεφάλαιο αναφέρονται ακόμα μέθοδοι και εργαλεία διαμόρφωσης του αναλγύφου εδάφους και προσαρμογής του φωτισμού του περιβάλλοντος. Στη συνέχεια περιγράφεται η διαδικασία κατασκευής ενσωματώσεων, δηλαδή αντικειμένων που μπορούν να κρατήσουν ή να φορέσουν οι ενσαρκώσεις των χρηστών καθώς και αντικείμενα που τοποθετούνται στην οθόνη (HUD) ως επεκτάσεις της διεπαφής χρήστη. Τέλος, περιγράφεται αναλυτικά η διαδικασία κατασκευής νέων συνθετικών κινήσεων χαρακτήρων που μπορούν να εισαχθούν στο περιβάλλον και να εκτελεστούν κατά τη διάρκεια της αλληλεπίδρασης του χρήστη με τον κόσμο. Τα παραπάνω παρουσιάζονται με αναλυτικά παραδείγματα που μπορεί να επαναλάβει ο αναγνώστης και συμπεριλαμβάνουν πρακτικές οδηγίες για την κατασκευή σύνθετων περιβαλλόντων και αντικειμένων.
Linguistic Editors: Psatha, Eleni
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/3195
Bibliographic Reference: Vosinakis, S. (2015). Κατασκευή περιεχομένου [Chapter]. In Vosinakis, S. 2015. Virtual worlds [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/3195
Language: Greek
Is Part of: Virtual worlds
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions