|
|
Τίτλος: | Φτιάχνοντας παιχνίδια |
Συγγραφείς: | Μανής, Γεώργιος | Κριτικός Αναγνώστης: | Μπλέκας, Κωνσταντίνος |
Σχολές/Τμήματα: | ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
Θέμα: | | Λέξεις-κλειδιά: | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
| |
|
|
Περίληψη: | Κλείνοντας τη σειρά των κεφαλαίων με τις εφαρμογές, ο αναγνώστης θα ασχοληθεί με κάτι που ίσως του φανεί πιο ευχάριστο: την υλοποίηση κάποιων παιχνιδιών. Θα διαπιστώσει ότι αν σκεφτεί μεθοδικά και έξυπνα πολύ εύκολα μπορεί να υλοποιήσει ένα απλό παιχνίδι. Αυτό γίνεται για τέσσερα απλά παιχνίδια: την τρίλιζα, την κρεμάλα, τον ναρκαλιευτή και ένα παιχνίδι τύχης με τράπουλα.
| Ημερομηνία Δημιουργίας: | 2015 |
|
|
|
Είδος Τεκμηρίου: | Κεφάλαιο Συγγράμματος |
URI: | http://hdl.handle.net/11419/2758 |
Βιβλιογραφική Αναφορά: | Μανής, Γ. 2015. Φτιάχνοντας παιχνίδια. [Κεφάλαιο Συγγράμματος]. Στο Μανής, Γ. 2015. Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με αρωγό τη γλώσσα Python. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα:Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. κεφ 13. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/2758 | Γλώσσα: | Ελληνικά | Αποτελεί μέρος του: | Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με αρωγό τη γλώσσα Python |
Άδεια Χρήσης: | Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή  | Σχετικά Μαθήματα: | Εισαγωγή στον Προγραμματισμό [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ, ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ]
| Γλωσσική Επιμέλεια: | Ψαθά, Ελένη |
Τύπος έκδοσης: | Εκδόσεις Κάλλιπος |
|
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Επιστήμες Μηχανικών και Πληροφορική
|
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
|
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα
|