Adobe PDF (519.98 kB)
Πληροφορίες Τίτλου
Θεωρίες Μάθησης
Συγγραφείς: Κορομπίλη, Στυλιανή
Τόγια, Ασπασία
Κριτικός Αναγνώστης: Σταμάτης, Δημοσθένης
Θεματικές Κατηγορίες: ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ > ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ > ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
Περιγραφή
Περίληψη:
Στο κεφάλαιο αυτό γίνεται λόγος για τη διαδιικασία της μάθησης και τις θεωρίες της. Γίνεται αναφορά στον μπιχεβιορισμό, ο οποίος βασίζεται σε εξωτερικές συμπεριφορές του μαθητευομένου, ενώ δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον κονστρουκτιβισμό, που επικεντρώνεται στις διανοητικές διαδικασίες του μαθητευομένου για να εντοπίσει πώς ο ίδιος ή η ίδια κατασκευάζει τη δική του/της γνώση, αντί απλά να αποκτήσει υπάρχουσα γνώση. Ο κονστρουκτιβισμός θεωρεί ότι η γνώση και η πραγματικότητα δεν έχουν αντικειμενική ή απόλυτη αξία. Η γνώση είναι μέρος του γνώστη και σχετική με την εμπειρία του/της που προέρχεται από το περιβάλλον του/της. Κάθε μια από αυτές τις θεωρίες εμπλούτισαν την παιδαγωγική φιλοσοφία και παρείχαν χρήσιμα στοιχεία στο σχεδιασμό διδακτικής διαδικασίας.
Τύπος: Κεφάλαιο
Ημερομηνία Δημιουργίας: 2015
Πληροφορίες Τεκμηρίου
Άδεια Χρήσης: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/2704
Βιβλιογραφική Αναφορά: Κορομπίλη, Σ., & Τόγια, Α. (2015). Θεωρίες Μάθησης [Κεφάλαιο]. Στο Κορομπίλη, Σ., & Τόγια, Α. 2015. Πληροφοριακός γραμματισμός [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://hdl.handle.net/11419/2704
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελεί μέρος του: Πληροφοριακός γραμματισμός
Προέλευση έκδοσης: Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις