Πληροφορίες Τίτλου | |
Θεωρίες Μάθησης |
|
Συγγραφείς: |
Κορομπίλη, Στυλιανή Τόγια, Ασπασία |
Κριτικός Αναγνώστης: |
Σταμάτης, Δημοσθένης |
Θεματικές Κατηγορίες: | ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ > ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ > ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ |
Περιγραφή | |
Περίληψη: |
Στο κεφάλαιο αυτό γίνεται λόγος για τη διαδιικασία της μάθησης και τις θεωρίες της. Γίνεται αναφορά στον μπιχεβιορισμό, ο οποίος βασίζεται σε εξωτερικές συμπεριφορές του μαθητευομένου, ενώ δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον κονστρουκτιβισμό, που επικεντρώνεται στις διανοητικές διαδικασίες του μαθητευομένου για να εντοπίσει πώς ο ίδιος ή η ίδια κατασκευάζει τη δική του/της γνώση, αντί απλά να αποκτήσει υπάρχουσα γνώση. Ο κονστρουκτιβισμός θεωρεί ότι η γνώση και η πραγματικότητα δεν έχουν αντικειμενική ή απόλυτη αξία. Η γνώση είναι μέρος του γνώστη και σχετική με την εμπειρία του/της που προέρχεται από το περιβάλλον του/της. Κάθε μια από αυτές τις θεωρίες εμπλούτισαν την παιδαγωγική φιλοσοφία και παρείχαν χρήσιμα στοιχεία στο σχεδιασμό διδακτικής διαδικασίας.
|
Τύπος: |
Κεφάλαιο |
Ημερομηνία Δημιουργίας: | 2015 |
Πληροφορίες Τεκμηρίου | |
Άδεια Χρήσης: |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr |
Handle | http://hdl.handle.net/11419/2704 |
Βιβλιογραφική Αναφορά: | Κορομπίλη, Σ., & Τόγια, Α. (2015). Θεωρίες Μάθησης [Κεφάλαιο]. Στο Κορομπίλη, Σ., & Τόγια, Α. 2015. Πληροφοριακός γραμματισμός [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://hdl.handle.net/11419/2704 |
Γλώσσα: |
Ελληνικά |
Αποτελεί μέρος του: |
Πληροφοριακός γραμματισμός |
Προέλευση έκδοσης: |
Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις |