Adobe PDF (519.98 kB)
Title Details:
Θεωρίες Μάθησης
Authors: Korompili, Styliani
Togia, Aspasia
Reviewer: Stamatis, Dimosthenis
Subject: LAW AND SOCIAL SCIENCES > ECONOMIC SCIENCES > BUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING
Keywords:
Information Literacy
Information Literacy Skills
Information And Knowledge
Learning Theories
Description:
Abstract:
Στο κεφάλαιο αυτό γίνεται λόγος για τη διαδιικασία της μάθησης και τις θεωρίες της. Γίνεται αναφορά στον μπιχεβιορισμό, ο οποίος βασίζεται σε εξωτερικές συμπεριφορές του μαθητευομένου, ενώ δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον κονστρουκτιβισμό, που επικεντρώνεται στις διανοητικές διαδικασίες του μαθητευομένου για να εντοπίσει πώς ο ίδιος ή η ίδια κατασκευάζει τη δική του/της γνώση, αντί απλά να αποκτήσει υπάρχουσα γνώση. Ο κονστρουκτιβισμός θεωρεί ότι η γνώση και η πραγματικότητα δεν έχουν αντικειμενική ή απόλυτη αξία. Η γνώση είναι μέρος του γνώστη και σχετική με την εμπειρία του/της που προέρχεται από το περιβάλλον του/της. Κάθε μια από αυτές τις θεωρίες εμπλούτισαν την παιδαγωγική φιλοσοφία και παρείχαν χρήσιμα στοιχεία στο σχεδιασμό διδακτικής διαδικασίας.
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/2704
Bibliographic Reference: Korompili, S., & Togia, A. (2015). Θεωρίες Μάθησης [Chapter]. In Korompili, S., & Togia, A. 2015. Πληροφοριακός γραμματισμός [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/2704
Language: Greek
Is Part of: Πληροφοριακός γραμματισμός
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions