Adobe PDF (5.94 MB)
Title Details:
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ EMSO (Export Import Management System Online)
Authors: Lymperopoulos, Konstantinos
Janavaras, Basil
Salamoura, Maria
Reviewer: Avlonitis, Georgios
Subject: LAW AND SOCIAL SCIENCES > ECONOMIC SCIENCES > BUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING
LAW AND SOCIAL SCIENCES > ECONOMIC SCIENCES > BUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING > MARKETING AND ADVERTISING
Keywords:
International Marketing
Extroversion
Business Globalization
Exports
Licensing
Franchising
Management Contracting
Joint Venture
Subsidicary Company
Description:
Abstract:
Στο κεφάλαιο αυτό, εξετάζεται λεπτομερώς το Διαδικτυακό Σύστημα Διοίκησης Εξαγωγών-Εισαγωγών EIMSO (Export Import Management System Online), έκδοση 2.0. Πρόκειται για ένα λογισμικό, που λειτουργεί ως ένα εργαλείο διεθνούς έρευνας και στρατηγικού προγραμματισμού διοίκησης/μάρκετινγκ, σχεδιασμένο έτσι ώστε να βοηθήσει την επιχείρηση στην χάραξη της εξαγωγικής της στρατηγικής. Συνεπώς, οι χρήστες, θα έχουν τη δυνατότητα να εμπλακούν σε μια διαδραστική διαδικασία χρήσης ενός λογισμικού, το οποίο ουσιαστικά προσπαθεί να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ της θεωρίας του διεθνούς μάρκετινγκ και των διαδικασιών λήψης απόφασης για την επίλυση ρεαλιστικών και εξαιρετικά πολύπλοκων προβλημάτων των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Linguistic Editors: Rigopoulou, Stavroula
Technical Editors: Stragali, Faidra
Graphic Editors: Lymperopoulou, Marina
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/1559
Bibliographic Reference: Lymperopoulos, K., Janavaras, B., & Salamoura, M. (2015). ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ EMSO (Export Import Management System Online) [Chapter]. In Lymperopoulos, K., Janavaras, B., & Salamoura, M. 2015. INTERNATIONAL AND EXPORT MARKETING STRATEGIES [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/1559
Language: Greek
Is Part of: INTERNATIONAL AND EXPORT MARKETING STRATEGIES
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions