DSpace

Πληροφορίες Τίτλου
Τίτλος: ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ EMSO (Export Import Management System Online)
Συγγραφείς:Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος
Τζαναβάρας, Βασίλης
Σαλαμούρα, Μαρία
Κριτικός Αναγνώστης: Αυλωνίτης, Γεώργιος
Σχολές/Τμήματα: ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ
MINNESOTA STATE UNIVERSITY, MANKATO
Θέμα: 
Λέξεις-κλειδιά: 
ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ
ΔΙΕΘΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΕΞΑΓΩΓΕΣ
ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΑΔΕΙΑΣ
ΔΙΚΑΙΟΧΡΗΣΗ
ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ
ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ
Περιγραφή
Περίληψη: 
Στο κεφάλαιο αυτό, εξετάζεται λεπτομερώς το Διαδικτυακό Σύστημα Διοίκησης Εξαγωγών-Εισαγωγών EIMSO (Export Import Management System Online), έκδοση 2.0. Πρόκειται για ένα λογισμικό, που λειτουργεί ως ένα εργαλείο διεθνούς έρευνας και στρατηγικού προγραμματισμού διοίκησης/μάρκετινγκ, σχεδιασμένο έτσι ώστε να βοηθήσει την επιχείρηση στην χάραξη της εξαγωγικής της στρατηγικής. Συνεπώς, οι χρήστες, θα έχουν τη δυνατότητα να εμπλακούν σε μια διαδραστική διαδικασία χρήσης ενός λογισμικού, το οποίο ουσιαστικά προσπαθεί να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ της θεωρίας του διεθνούς μάρκετινγκ και των διαδικασιών λήψης απόφασης για την επίλυση ρεαλιστικών και εξαιρετικά πολύπλοκων προβλημάτων των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Ημερομηνία Δημιουργίας: 2015
Πληροφορίες Τεκμηρίου
Είδος Τεκμηρίου: Κεφάλαιο Συγγράμματος
URI: http://hdl.handle.net/11419/1559
Βιβλιογραφική Αναφορά:Λυμπερόπουλος, Κ., Τζαναβάρας, Β., Σαλαμούρα, Μ. 2015. ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ EMSO (Export Import Management System Online). [Κεφάλαιο Συγγράμματος]. Στο Λυμπερόπουλος, Κ., Τζαναβάρας, Β., Σαλαμούρα, Μ. 2015. Στρατηγικές διεθνούς και εξαγωγικού μάρκετινγκ. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα:Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. κεφ 8. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/1559
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελεί μέρος του: Στρατηγικές διεθνούς και εξαγωγικού μάρκετινγκ
Άδεια Χρήσης: Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή
Σχετικά Μαθήματα: 
1. ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ]
2. ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΣΧΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ]
3. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ]
Γλωσσική Επιμέλεια: Ρηγοπούλου, Σταυρούλα
Τεχνική Επεξεργασία: Στραγάλη, Φαίδρα
Γραφιστική Επιμέλεια: Λυμπεροπούλου, Μαρίνα
Τύπος έκδοσης: Εκδόσεις Κάλλιπος
Εμφανίζεται στις συλλογές:Οικονομικές, Πολιτικές, Κοινωνικές και Γεωπονικές Επιστήμες

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:

Μορφότυπο Μέγεθος Περιγραφή
Adobe PDF5,94 MB-KατεβάστεΔείτε

Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Όροι χρήσης HEAL-Link © 2015

HEAL-Link NTUA GRNET European Union EDULLL ESPA