DSpace

Πληροφορίες Τίτλου
Τίτλος: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
Συγγραφείς:Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος
Τζαναβάρας, Βασίλης
Σαλαμούρα, Μαρία
Κριτικός Αναγνώστης: Αυλωνίτης, Γεώργιος
Σχολές/Τμήματα: ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ
MINNESOTA STATE UNIVERSITY, MANKATO
Θέμα: 
Λέξεις-κλειδιά: 
ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ
ΔΙΕΘΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΕΞΑΓΩΓΕΣ
ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΑΔΕΙΑΣ
ΔΙΚΑΙΟΧΡΗΣΗ
ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ
ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ
Περιγραφή
Περίληψη: 
Σήμερα, οι διεθνείς αγορές χαρακτηρίζονται από συνθήκες έντονου ανταγωνισμού, καθιστώντας το σχεδιασμό αποτελεσματικών στρατηγικών προβολής και επικοινωνίας ιδιαίτερα σημαντικό στο πλαίσιο του διεθνούς μάρκετινγκ. Στο κεφάλαιο αυτό, περιγράφεται το εννοιολογικό πλαίσιο της διαδικασίας σχεδιασμού της διεθνούς διαφημιστικής καμπάνιας, η οργάνωση και διοίκηση των προσωπικών πωλήσεων, η προώθηση των πωλήσεων στις διεθνείς αγορές, οι δημοσίες σχέσεις, η διαδικασία οργάνωσης και συμμετοχής της επιχείρησης σε διεθνείς εκθέσεις και οι διάφορες μορφές χορηγιών που χρησιμοποιούν οι πολυεθνικές επιχειρήσεις.
Ημερομηνία Δημιουργίας: 2015
Πληροφορίες Τεκμηρίου
Είδος Τεκμηρίου: Κεφάλαιο Συγγράμματος
URI: http://hdl.handle.net/11419/1558
Βιβλιογραφική Αναφορά:Λυμπερόπουλος, Κ., Τζαναβάρας, Β., Σαλαμούρα, Μ. 2015. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ. [Κεφάλαιο Συγγράμματος]. Στο Λυμπερόπουλος, Κ., Τζαναβάρας, Β., Σαλαμούρα, Μ. 2015. Στρατηγικές διεθνούς και εξαγωγικού μάρκετινγκ. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα:Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. κεφ 7. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/1558
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελεί μέρος του: Στρατηγικές διεθνούς και εξαγωγικού μάρκετινγκ
Άδεια Χρήσης: Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή
Σχετικά Μαθήματα: 
1. ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ]
2. ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΣΧΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ]
3. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ]
Γλωσσική Επιμέλεια: Ρηγοπούλου, Σταυρούλα
Τεχνική Επεξεργασία: Στραγάλη, Φαίδρα
Γραφιστική Επιμέλεια: Λυμπεροπούλου, Μαρίνα
Τύπος έκδοσης: Εκδόσεις Κάλλιπος
Εμφανίζεται στις συλλογές:Οικονομικές, Πολιτικές, Κοινωνικές και Γεωπονικές Επιστήμες

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:

Μορφότυπο Μέγεθος Περιγραφή
Adobe PDF574,66 kB-KατεβάστεΔείτε

Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Όροι χρήσης HEAL-Link © 2015

HEAL-Link NTUA GRNET European Union EDULLL ESPA