DSpace

Πληροφορίες Τίτλου
Τίτλος: Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Συγγραφείς:Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος
Τζαναβάρας, Βασίλης
Σαλαμούρα, Μαρία
Κριτικός Αναγνώστης: Αυλωνίτης, Γεώργιος
Σχολές/Τμήματα: ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ
MINNESOTA STATE UNIVERSITY, MANKATO
Θέμα: 
Λέξεις-κλειδιά: 
ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ
ΔΙΕΘΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΕΞΑΓΩΓΕΣ
ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΑΔΕΙΑΣ
ΔΙΚΑΙΟΧΡΗΣΗ
ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ
ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ
Περιγραφή
Περίληψη: 
Στο κεφάλαιο αυτό εξετάζονται οι διαστάσεις της διεθνούς προϊοντικής προσφοράς για τα προϊόντα καταναλωτή, τα βιομηχανικά προϊόντα και τις υπηρεσίες. Επίσης, αναλύονται οι διαστάσεις του διεθνούς κύκλου ζωής του προϊόντος, ο σχεδιασμός του διεθνούς χαρτοφυλακίου προϊόντων και η τοποθέτηση του προϊόντος στην αντίληψη των καταναλωτών στις διεθνείς αγορές. Τέλος περιγράφονται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της τυποποίησης ή προσαρμογής του προϊόντος στις ξένες αγορές, καθώς και οι ακολουθούμενες στρατηγικές σηματοποίησης.
Ημερομηνία Δημιουργίας: 2015
Πληροφορίες Τεκμηρίου
Είδος Τεκμηρίου: Κεφάλαιο Συγγράμματος
URI: http://hdl.handle.net/11419/1555
Βιβλιογραφική Αναφορά:Λυμπερόπουλος, Κ., Τζαναβάρας, Β., Σαλαμούρα, Μ. 2015. Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ. [Κεφάλαιο Συγγράμματος]. Στο Λυμπερόπουλος, Κ., Τζαναβάρας, Β., Σαλαμούρα, Μ. 2015. Στρατηγικές διεθνούς και εξαγωγικού μάρκετινγκ. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα:Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. κεφ 4. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/1555
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελεί μέρος του: Στρατηγικές διεθνούς και εξαγωγικού μάρκετινγκ
Άδεια Χρήσης: Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή
Σχετικά Μαθήματα: 
1. ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ]
2. ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΣΧΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ]
3. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ]
Γλωσσική Επιμέλεια: Ρηγοπούλου, Σταυρούλα
Τεχνική Επεξεργασία: Στραγάλη, Φαίδρα
Γραφιστική Επιμέλεια: Λυμπεροπούλου, Μαρίνα
Τύπος έκδοσης: Εκδόσεις Κάλλιπος
Εμφανίζεται στις συλλογές:Οικονομικές, Πολιτικές, Κοινωνικές και Γεωπονικές Επιστήμες

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:

Μορφότυπο Μέγεθος Περιγραφή
Adobe PDF1,09 MB-KατεβάστεΔείτε

Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Όροι χρήσης HEAL-Link © 2015

HEAL-Link NTUA GRNET European Union EDULLL ESPA