DSpace

Πληροφορίες Τίτλου
Τίτλος: Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Συγγραφείς:Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος
Τζαναβάρας, Βασίλης
Σαλαμούρα, Μαρία
Κριτικός Αναγνώστης: Αυλωνίτης, Γεώργιος
Σχολές/Τμήματα: ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ
MINNESOTA STATE UNIVERSITY, MANKATO
Θέμα: 
Λέξεις-κλειδιά: 
ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ
ΔΙΕΘΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΕΞΑΓΩΓΕΣ
ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΑΔΕΙΑΣ
ΔΙΚΑΙΟΧΡΗΣΗ
ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ
ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ
Περιγραφή
Περίληψη: 
Στο κεφάλαιο αυτό περιγράφονται οι προσανατολισμοί της επιχείρησης (εθνοκεντρικός, πολυκεντρικός, περιφερειακός, γεωκεντρικός), στις διάφορες φάσεις της ανάπτυξής της, η διαδικασία του στρατηγικού σχεδιασμού Μάρκετινγκ για διεθνείς αγορές και αναλύονται τα οφέλη, τα κίνητρα και τα εμπόδια επέκτασης των επιχειρήσεων στο εξωτερικό.
Επίσης, αναλύεται το διεθνές σύστημα πληροφοριών Μάρκετινγκ, τα πιθανά προβλήματα στις διεθνείς έρευνες αγοράς, η τμηματοποίηση της αγοράς και η στόχευση αγορών-χωρών και διερευνώνται οι εναλλακτικές στρατηγικές εισόδου σε ξένες αγορές. Τέλος περιγράφονται οι οργανωτικές δομές και τα διοικητικά συστήματα Μάρκετινγκ των επιχειρήσεων με διεθνείς δραστηριότητες.
Ημερομηνία Δημιουργίας: 2015
Πληροφορίες Τεκμηρίου
Είδος Τεκμηρίου: Κεφάλαιο Συγγράμματος
URI: http://hdl.handle.net/11419/1554
Βιβλιογραφική Αναφορά:Λυμπερόπουλος, Κ., Τζαναβάρας, Β., Σαλαμούρα, Μ. 2015. Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. [Κεφάλαιο Συγγράμματος]. Στο Λυμπερόπουλος, Κ., Τζαναβάρας, Β., Σαλαμούρα, Μ. 2015. Στρατηγικές διεθνούς και εξαγωγικού μάρκετινγκ. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα:Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. κεφ 3. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/1554
Γλώσσα: Ελληνικά
Αποτελεί μέρος του: Στρατηγικές διεθνούς και εξαγωγικού μάρκετινγκ
Άδεια Χρήσης: Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή
Σχετικά Μαθήματα: 
1. ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ]
2. ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΣΧΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ]
3. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ [ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ]
Γλωσσική Επιμέλεια: Ρηγοπούλου, Σταυρούλα
Τεχνική Επεξεργασία: Στραγάλη, Φαίδρα
Γραφιστική Επιμέλεια: Λυμπεροπούλου, Μαρίνα
Τύπος έκδοσης: Εκδόσεις Κάλλιπος
Εμφανίζεται στις συλλογές:Οικονομικές, Πολιτικές, Κοινωνικές και Γεωπονικές Επιστήμες

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:

Μορφότυπο Μέγεθος Περιγραφή
Adobe PDF391,52 kB-KατεβάστεΔείτε

Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Όροι χρήσης HEAL-Link © 2015

HEAL-Link NTUA GRNET European Union EDULLL ESPA