Adobe PDF (6.49 MB)
Title Details:
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ "ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΟΥ ΤΕΤΡΑΜΥΘΟΣ” ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ EIMSO
Authors: Lymperopoulos, Konstantinos
Janavaras, Basil
Salamoura, Maria
Reviewer: Avlonitis, Georgios
Subject: LAW AND SOCIAL SCIENCES > ECONOMIC SCIENCES > BUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING
LAW AND SOCIAL SCIENCES > ECONOMIC SCIENCES > BUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING > MARKETING AND ADVERTISING
Keywords:
International Marketing
Extroversion
Business Globalization
Exports
Licensing
Franchising
Management Contracting
Joint Venture
Subsidicary Company
Description:
Abstract:
Στο κεφάλαιο αυτό, παρουσιάζεται η εφαρμογή του προγράμματος EIMSO σε μια πραγματική μελέτη περίπτωσης της ελληνικής πραγματικότητας. Πρόκειται για την οινοποιία Τετράμυθος Αμπελουργική-Οινοποιητική Ε.Π.Ε. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο τα κρασιά της εταιρείας μπορούν να εξαχθούν στις Η.Π.Α. και συγκεκριμένα στην πολιτεία της Μιννεσότα, ενώ ταυτόχρονα προτείνεται η καλύτερη μέθοδος εξαγωγής, με βάση τη χρήση του προγράμματος EIMSO. Τέλος, μελετάται το μείγμα μάρκετινγκ των προϊόντων αυτών και πραγματοποιείται ένας υπολογισμός σχετικά με τα πιθανά έσοδα της εταιρείας από τη συγκεκριμένη εξαγωγική δραστηριότητα.
Linguistic Editors: Rigopoulou, Stavroula
Technical Editors: Stragali, Faidra
Graphic Editors: Lymperopoulou, Marina
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/1550
Bibliographic Citation: Lymperopoulos, K., Janavaras, B., & Salamoura, M. (2015). ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ "ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΟΥ ΤΕΤΡΑΜΥΘΟΣ” ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ EIMSO [Chapter]. In Lymperopoulos, K., Janavaras, B., & Salamoura, M. 2015. INTERNATIONAL AND EXPORT MARKETING STRATEGIES [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. chapter 8. http://hdl.handle.net/11419/1550
Language: Greek
Is Part of: INTERNATIONAL AND EXPORT MARKETING STRATEGIES
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions