Discover
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title:
Stochastics of Hydroclimatic Extremes - A Cool Look at Risk
Other title: Στοχαστική των Ακραίων Υδροκλιματικών Φαινομένων - Μια ψύχραιμη ματιά στη διακινδύνευση
Other title: Στοχαστική των Ακραίων Υδροκλιματικών Φαινομένων - Μια ψύχραιμη ματιά στη διακινδύνευση
Author(s):
Koutsoyiannis, Demetris
Type:
Monograph
Title:
Author(s):
Stergiou, Andreas
Type:
Monograph
Title:
Author(s):
Rhizopoulou, Sophia; ; Chimona, Chrysanthi; ; Koukou, Danae-Ioanna; ; Gkikas, Dimitrios
Type:
Postgraduate textbook
Title:
Introduction to Educational and Psychological Measurement Using R
Other title: Εισαγωγή στην εκπαιδευτική και ψυχολογική µέτρηση µε τη χρήση της R
Other title: Εισαγωγή στην εκπαιδευτική και ψυχολογική µέτρηση µε τη χρήση της R
Author(s):
Albano, Tony (Anthony); Albano, Tony (Anthony); ; Markos, Angelos (Tr.)
Type:
Postgraduate textbook
Title:
Early Childhood Education and Care in Europe for children under 3 years of age
Other title: Η Προσχολική Αγωγή και Φροντίδα στις χώρες της Ευρώπης για παιδιά ηλικίας κάτω των τριών (3) ετών
Other title: Η Προσχολική Αγωγή και Φροντίδα στις χώρες της Ευρώπης για παιδιά ηλικίας κάτω των τριών (3) ετών
Author(s):
Megalonidou, Christina
Type:
Monograph
Title:
Author(s):
Georgaca, Eugenie; ; Zissi, Anastasia
Type:
Monograph
Title:
Clinical Sociology - Themes and fields of application
Other title: Κλινική Κοινωνιολογία - Θέματα και πεδία εφαρμογής
Other title: Κλινική Κοινωνιολογία - Θέματα και πεδία εφαρμογής
Author(s):
Chtouris, Sotiris; ; Zissi, Anastasia
Type:
Postgraduate textbook
Title:
Carrier transport in nanoelectronic devices
Other title: Μεταφορά φορέων σε νανοηλεκτρονικές διατάξεις
Other title: Μεταφορά φορέων σε νανοηλεκτρονικές διατάξεις
Author(s):
Karafyllidis, Ioannis
Type:
Postgraduate textbook
Title:
The impact of Digital and Social Media Marketing on businesses and consumers
Other title: Η επίδραση του Digital και του Social Media Marketing σε επιχειρήσεις και καταναλωτές
Other title: Η επίδραση του Digital και του Social Media Marketing σε επιχειρήσεις και καταναλωτές
Author(s):
Samanta, Irene
Type:
Monograph