DSpace

Πλοήγηση κατά Θέμα Μάρκετινγκ και διαφήμιση

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z     Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή πληκτρολογήστε τα πρώτα γράμματα:   
Ταξινόμηση κατά: Διάταξη: Αποτελέσματα/σελίδα: Συγγραφείς/τεκμήριο:
ΤίτλοςΣυγγραφείςΘέμαΕίδος Τεκμηρίου
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ EMSO (Export Import Management System Online)Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος, Τζαναβάρας, Βασίλης, Σαλαμούρα, ΜαρίαΔιοίκηση επιχειρήσεων και οικονομικά των επιχειρήσεων, μάρκετινγκ, λογιστική, Μάρκετινγκ και διαφήμιση
Κεφάλαιο Συγγράμματος
ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚΛυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος, Τζαναβάρας, Βασίλης, Σαλαμούρα, ΜαρίαΔιοίκηση επιχειρήσεων και οικονομικά των επιχειρήσεων, μάρκετινγκ, λογιστική, Εμπόριο, Παράγοντας διεθνούς/-ών κίνησης/-εων και διεθνείς επιχειρήσεις, ...
Κεφάλαιο Συγγράμματος
Τοποθέτηση Προϊόντος (Product Placement)- Η περίπτωση της APPLEΠανηγυράκης, ΓεώργιοςΜάρκετινγκ και διαφήμιση, Διοίκηση επιχειρήσεων
Κεφάλαιο Συγγράμματος
Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Digital Marketing): Η περίπτωση της LACTAΠανηγυράκης, ΓεώργιοςΜάρκετινγκ και διαφήμιση, Διοίκηση επιχειρήσεων
Κεφάλαιο Συγγράμματος
Εμφάνιση αποτελεσμάτων 21 - 24 από 24
Όροι χρήσης HEAL-Link © 2015

HEAL-Link NTUA GRNET European Union EDULLL ESPA