Adobe PDF (3.05 MB)
Title Details:
Ο προγραμματισμός ως δημιουργική πράξη
Authors: Santorinaios, Matthaios
Zoi, Stavroula
Dimitriadi, Nefeli
Diamantopoulos, Taxiarchis
Bardakos, Giannis
Reviewer: Makris, Dimitrios
Subject: HUMANITIES AND ARTS > ARTS AND LETTERS
HUMANITIES AND ARTS > ARTS AND LETTERS > VISUAL ARTS
HUMANITIES AND ARTS > ARTS AND LETTERS > PERFORMING ARTS
Keywords:
Algorithmic Logic And Art
Structured Programming
Object Oriented Programming
Computational Art
Creative Code
Tools And Environments Of Creative Coding
Description:
Abstract:
Ο προγραμματισμός είναι η διαδικασία μεταφοράς ενός αλγορίθμου, δηλαδή μιας σειράς βημάτων τα οποία πρέπει να ακολουθηθούν για την επίλυση ενός προβλήματος, σε μια γλώσσα κατανοητή από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή, παράγοντας ένα εκτελέσιμο λογισιμικό. Συχνά, δεν είναι αντιληπτή η σχέση την οποία μπορεί να έχει ένα ψηφιακό έργο με ένα πρόγραμμα και ένας καλλιτέχνης με τη διαδικασία του προγραμματισμού. Το συγκεκριμένο κεφάλαιο επιχειρεί να φωτίσει αυτές τις σχέσεις, παροτρύνοντας τους νέους καλλιτέχνες να διερευνήσουν τις εκφραστικές δυνατότητες του προγραμματισμού. Παρουσιάζονται οι κυριότερες προγραμματιστικές έννοιες και δομές. Αναπτύσσεται η έννοια της υπολογιστικής τέχνης και των έργων τα οποία είναι αμιγώς αλγοριθμικά. Παρουσιάζονται, τέλος, τα κυριότερα προγραμματιστικά περιβάλλοντα τα οποία αξιοποιούνται για την καλλιτεχνική δημιουργία, ως προς την αισθητική και τις δυνατότητές τους.
Linguistic Editors: Pantazi, Zoi
Graphic Editors: Meli, Anna
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/6088
Bibliographic Reference: Santorinaios, M., Zoi, S., Dimitriadi, N., Diamantopoulos, T., & Bardakos, G. (2015). Ο προγραμματισμός ως δημιουργική πράξη [Chapter]. In Santorinaios, M., Zoi, S., Dimitriadi, N., Diamantopoulos, T., & Bardakos, G. 2015. Από τις σύνθετες τέχνες στα υπερμέσα και τους νέους εικονικούς-δυνητικούς χώρους. Ένα εγχειρίδιο για τον καλλιτέχνη που ασχολείται με την ψηφιακή τέχνη. [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/6088
Language: Greek
Consists of: 1. RECTANGLES
2. QUAD RECT
3. QUAD BOARD LOOP ROW
4. QUAD BOARD LOOP
5. ONE DIM ARRAY
6. RANDOM
7. RECURSION
8. TRACK MOUSE POSITION
9. BUG
10. IF-ELSE-SPACE
Is Part of: Από τις σύνθετες τέχνες στα υπερμέσα και τους νέους εικονικούς-δυνητικούς χώρους. Ένα εγχειρίδιο για τον καλλιτέχνη που ασχολείται με την ψηφιακή τέχνη.
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions